"بازوند "در مراسم افتتاح پل‌های خیریه هاشم زاده خرم‌آباد:

راهسازی در حوزه زاگرس کار سختی است/ رودخانه در خرم آبادتهدیدی برای شهروندان است

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۰:۲۲
کد خبر: ۵۸۶۱۲۶
راهسازی در حوزه زاگرس کار سختی است/ رودخانه در خرم آبادتهدیدی برای شهروندان است
استاندارلرستان در مراسم افتتاح پل های هاشم زاده گفت:رودخانه در هر شهری فرصتی برای شهروندان است اما در شهر خرم آباد رودخانه در زمان وقوع سیلاب ها ، تهدیدی برای شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، هوشنگ بازوند در آیین بهره برداری از دو پل خیرساز که بر روی رودخانه خرم آباد احداث شده است گفت: راهسازی در حوزه زاگرس کار سختی است چون کوه‌های زاگرس برخلاف کوه‌های البرز دارای ریزش زیاد هستند و نگهداری از آن‌ها مشکل است.

وی با بیان اینکه 6 پل موقت غیرکارشناسی در رودخانه شهر خرم آباد پیش از این احداث شده بود ، خاطر نشان کرد: این پل ها در هر سیلابی مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می کردند که در دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکل، پل های جهادگران، شهید صارمی و امروز هم پل های هاشم زاده افتتاح شده است.

بازوند خاطرنشان کرد: طی ملاقات بنده با مهندس هاشم‌زاده در سال 93 ایشان تمایل به ساختن یک سالن ورزشی در شهر خرم‌آباد داشتند، ولی من پیشنهاد کردم با توجه به مشکلات موجود رودخانه خرم‌آباد اقدام به ساخت پل کنند واین خیر پل ساز شهری، بیش از 120 میلیارد ریال برای ساخت پل به این شهر کمک کرده است

وی  با بیان اینکه ما به سمتی می‌رویم که مردم خرم‌آباد بتوانند از این رودخانه استفاده بهینه کنند، گفت: در سفر هیئت دولت طی بازدید آخوندی وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که طرح ساماندهی و اجرای رودخانه بر عهده وزارت راه و شهرسازی باشد.

استاندار لرستان همچنین با تقدیر ازتوجه  وزیر کشور به استان لرستان بیان داشت: این ششمین سفر وزیر کشور به لرستان است که از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت طرح های عمرانی و توسعه ای استان قرار می گیرد.

گفتنی است صبح امروزطی یک مراسم  با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی  پل‌های هاشم زاده خرم‌آباد افتتاح شد.

 

 

 

 

نظر شما