معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریها:

تنظیم و تدوین برنامه خوب و مناسب توسط شوراهای شهر/استفاده بهینه از منابع در مدیریت شهری

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۴:۵۶
کد خبر: ۵۸۶۱۷۱
تنظیم و تدوین برنامه خوب و مناسب توسط شوراهای شهر/استفاده بهینه از منابع در مدیریت شهری
هوشنگ خندان دل گفت:بزرگترین پشتوانه کار شوراها در مدیریت شهری اعتماد مردم به آنهااست.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛خندان دل صبح امروز در همایش توجیهی منتخبین دوره ی پنجم شوراهای اسلامی شهرهای استان لرستان با بیان این مطلب،اظهارداشت: انتظار مردم از محیط زندگی، یک محیط آرام و پر نشاط، خانواده دوست و محیطی متناسب با فرهنگی که در آن متولد شده و بزرگ شده اند، که این خود نیازمند به آمیزه های مهمی است.

خندان دل اضافه کرد:این آمیزه ها تک محوری نیست بلکه طیف بزرگی از مجموعه اقدامات شوراها برای ایجاد محیط مناسب با افکار عمومی است.

وی تصریح کرد: استفاده بهینه از منابع در مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است، که این خود نیاز به تنظیم و تدوین برنامه خوب و مناسب است.

 خندان دل خطاب به منتخبین  شوراهای دوره  پنجم شهرهای لرستان خاطر نشان کرد:همفکری ، همدلی و تجربه گرفتن از مدیریت قبلی و تجربه گرایی از دیگر مکانها، برنامه ها و اهداف یک ساله و چند ساله خود را تنظیم و تدوین و آن را به مرحله اجرا برسانید.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه شورای شهرها امین مردم در نظارت بر هزینه کردن اعتبارات و اجرای برنامه ها هستند،گفت: طبق برنامه های تدوین شده شورا نظارت بر درست هزینه شدن منابع و اعتبارات از وظایف شوراها است.

خندان دل یادآورشد: کمبود اعتبارات را می توان با صرفه جویی و درست هزینه نمودن جبران کرد.

 

نظر شما