سخنگوی منتخبان شورای پنجم شهر مشهد:

امیدواریم بتوانیم فرهنگ دوچرخه سواری را در شهر گسترس دهیم

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۹:۵۹
کد خبر: ۵۸۶۴۶۸
امیدواریم بتوانیم فرهنگ دوچرخه سواری را در شهر گسترس دهیم
دبیر و سخنگوی منتخبان شورای اسلامی پنجم شهر مشهد مقدس با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم فرهنگ دوچرخه سواری را در شهر مشهد مقدس گسترس دهیم ،گفت:خانواده های مشهدی می توانند اوقات فراغت خود را در قالب یک برنامه شاد و مفرح در پیست ثامن الائمه (ع) سپری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ،محمدرضا حیدری در مراسم رونمایی از دوچرخه های پیست ثامن الائمه (ع) با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان ،اظهار کرد:رئیس هیأت دوچرخه سواری استان خیلی فداکارانه،با انگیزه و با علاقه در عرصه حضور دارد و این هیأت را اکنون احیاء کرده است.

وی افزود:بر حسب وظیفه ای که منتخبین شما در شورای پنجم شهر مشهد مقدس دارند،حتما به توسعه ورزش همگانی کمک خواهیم کرد،ما در شورای پنجم در ورزش همگانی ، به ویژه دوچرخه سواری که در موضوع محیط زیست و ترافیک و حمل نقل کارامد و موثر هست ، کمک خواهیم کرد.

دبیر و سخنگوی منتخبان شورای شهر مشهد مقدس خاطر نشان کرد:امیدواریم بتوانیم فرهنگ دوچرخه سواری را در شهر مشهد مقدس گسترس دهیم،اگرچه زیرساخت های کمی داریم اما حتما باید به حوزه عمرانی شهر هم توجه کنیم تا موضوع دوچرخه و دوچرخه سواری به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

حیدری با اشاره به قابلیت های پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه(ع) تصریح کرد:ظرفیتی که در این پیست وجود دارد واقعا ظرفیت بسیار بالایی است چراکه خانواده های مشهدی می توانند اوقات فراغت خود را در قالب یک برنامه شاد و مفرح در این جا سپری کنند.

وی تاکید کرد:امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان،اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،هیأت دوچرخه سواری استان و مشارکت بخش خصوصی این مجموعه احیاء شود و به یک قطب کار تفریحی و ورزشی تبدیل بشود،لذا ما هم در این زمینه همکاری خواهیم کرد.

 

نظر شما