تشریح نحوه دریافت قدرالسهم بن کارت‌های نمایشگاه کتاب تهران

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۸:۰۸
کد خبر: ۵۸۶۷۲۰
تشریح نحوه دریافت قدرالسهم بن کارت‌های نمایشگاه کتاب تهران
معاون امور شعب و بازاریابی بانک شهر ، نحوه دریافت قدرالسهم بن کارت‌های سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد کیایی با اعلام این خبر گفت: امکان دریافت قدرالسهم بن کارت‌های دانشجویی و دانش‌آموزی از طریق کارت‌خوان‌ها و دستگاه های خودپرداز بانک شهر از ابتدای تیرماه فراهم شده است.

وی افزود: همچنین افرادی که بن کارت اهالی قلم را در اختیار دارند و بن کارت‌ها از طریق موسسات مختلف به آنان اهدا شده است، می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir به لیست کتاب فروشی های منتخب در سراسر کشور دسترسی پیدا کرده و با بن کارت خود خرید کنند.

به گفته معاون امور شعب و بازاریابی بانک شهر، این بانک در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت، با در اختیار قرار دادن ٣٢٠٠ دستگاه کارت‌خوان به ناشران و به‌کارگیری بیش از ٧٩ دستگاه خودپرداز، سه دستگاه خوددریافت، دو دستگاه صراف الکترونیک و ٦٤ دستگاه وب کیوسک به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان پرداخت.

کیایی تصریح کرد: همچنین به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان، ٧ دستگاه شهرنت، ٦ دستگاه خودپرداز سیار و ٧ کانکس خودپرداز در سالن‌های نمایشگاهی و محوطه شهرآفتاب، به اهل نشر، فرهنگ و کتاب خدمات ارائه کرد.

بر این اساس، سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد.

 

نظر شما