طی یک هفته گذشته صورت گرفت:

محموله های قاچاق ۸۶ میلیاردی در هرمزگان کشف شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۸:۰۳
کد خبر: ۵۸۶۸۱۲
محموله های قاچاق ۸۶ میلیاردی در هرمزگان کشف شد
سردار ملکی فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق از51 دستگاه خودرو سبک و سنگین به ارزش 86 میلیارد ریال، طی یک هفته اخیر در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا 73 متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار" عزیزاله ملکی" گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری مأموران انتظامی طی یک هفته گذشته، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، 51 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی مأموران، 113 هزار نخ سیگار، 360 متر پارچه، 90کیلو چای، 52 دستگاه لوازم خانگی،6قطعه لوازم خودرویی، 400 کیلو برنج ، هفت هزار و 251 ثوب البسه و 50راس احشام قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی یک هفته گذشته 86میلیارد ریال است، اظهار داشت: در این راستا 73 متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه طی این مدت 79پرونده مربوط به کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد:  این تعداد پرونده زیر 100 میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و تصریح کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز