آیت الله نیازی:

اقدامات خوب نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حجاب و عفاف

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۴:۳۶
کد خبر: ۵۸۶۸۵۹
اقدامات خوب نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حجاب و عفاف
نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری نماز اول وقت، صله رحم و نیکی به والدین را از عوامل اصلی سعادت انسان خواند و گفت : برآورده شدن خواسته‌ ها، برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی از جمله آثار و فواید و برکات خواندن نماز اول وقت شمرده شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ، آیت الله نیازی درجمع کارکنان انتظامی استان سعادت انسان را در انس با خدا، قرآن، عترت و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عنوان کرد و افزود : هدف بعثت انبیاء همان عبادت مخلصانه خداست که سعادت جاودانه انسان در آن است .

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به اهمیت نماز اول وقت اشاره کرد وگفت: سعادت انسان در انس با خدا، قرآن، عترت و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

آیت الله نیازی تصریح کرد : هر کسی در هر مسندی در کشور خدمت می کند در واقع به امام زمان (عج) خدمت کرده است علی الخصوص نیروی انتظامی که در اطاعت تشکیلاتی که منتهی می شود به ولایت و مرجعیت و در عصر غیبت از آن به نیابت عامه نام برده می شود و هیچ چیز برای شما بهتر از این نیست .

وی اظهارداشت : آن چه برای شما می ماند و ماندگار است انتصاب شما به امام زمان (عج) است زیرا اگر شما در هر کجای دیگر خدمت می کردید این افتخار نصیب شما نمی شد ، پس باید شکر گزار خدا باشید که این افتخار خدمت به امام زمان (عج) را در این کشور نصیب شما کرده است .

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت : ارزش ما به این است که در مسائل دینی و معارف اسلامی باید بیشتر کار کنیم ، چرا که انسان در هر کجا باشد می تواند از مسائل دینی سیراب شود به یمن علما و روحانیان و استفاده صحیح از فضای مجازی .

آیت الله نیازی با اشاره به این که خداوند بر اساس حکمت این جهان را آفرید و بر اساس عدالت ، پیامبران را فرستاد تصریح کرد: اگر فهم انسان به آن جا برسد که قرآن و احکام و پیامبران از حکمت الهی سرچشمه می گیرد دیگر هیچ شبهه و سوالی انسان را دچار تردید نمی کند .

وی در ادامه حسن رفتار و عمل به وظیفه ، نماز اول وقت ، صله رحم و نیکی به والدین را از عوامل اصلی سعادت انسان خواند و گفت : برآورده شدن خواسته‌ ها،  برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی، در امان بودن از بلاهای آسمانی، خشنودی خداوند، استجابت دعا و دوری از شیطان از جمله آثار و فواید و برکات خواندن نماز اول وقت شمرده شده است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان از اقدامات خوب نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حجاب و عفاف تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز