استاندار فارس:

قانون باید مبنای رفتار و عملکرد قرار گیرد

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۸:۰۸
کد خبر: ۵۸۷۰۱۸
قانون باید مبنای رفتار و عملکرد قرار گیرد
استاندار فارس به روند فعالیت تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی اشاره کرد و گفت: اگر مبنای رفتار و کار قانون باشد رضایتمندی مردم و کارفرمایان بیش از گذشته خواهد بود و اگر برخی ابهامات نیز برطرف شود کمک بزرگی به تولید و اشتغال خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، سید محمد علی افشانی، در جلسه شورای گفتگوی استانی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: امید است یکی از کارکردهای چنین شوراها و کارگروههایی که در قانون پیش بینی شده است کاهش موانع پیش روی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران خصوصاً در شرایط فعلی باشد.
وی افزود: وضعیت استان در سال گذشته در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری وضعیت خوبی بوده و باید در سال جاری نیز که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال نامگذاری شده است تلاش شود کارنامه قابل قبولی از سوی مدیران دولتی و خصوص ارائه شود.
استاندار فارس گفت: یکی از مهم ترین کارها رفع برخی موانع حقوقی می باشد که بخش خصوصی نسبت به آن ها معترض می باشند که بعضاً در استان قابل حل خواهند بود.
مهندس افشانی بیان کرد: با توجه به انگیزه ای که در دولت و شخص دکتر جهانگیری به عنوان فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی وجود دارد می توان برخی از موارد را که در استان قابل حل نمی باشند برای اصلاح  به دولت  پیشنهاد داد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز