رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

ثبت‌ نام تسهیلات نوسازی و بازسازی به صورت رسمی آغاز شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۲:۲۸
کد خبر: ۵۸۷۲۱۹
ثبت‌ نام تسهیلات نوسازی و بازسازی به صورت رسمی آغاز شد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از آغاز رسمی ثبت‌ نام از متقاضیان دریافت تسهیلات نوسازی و بازسازی در سامانه بهین ‌یاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست فریدون همتی استاندار قزوین و با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: ثبت ‌نام تسهیلات نوسازی و بازسازی در سامانه بهین‌یاب از امروز برای متقاضیان رسما آغاز شد و این افراد می توانند برای دریافت تسهیلات مربوطه در یان سامانه ثبت نام کنند.

وی ضمن ارایه گزارشی از تسهیلات رونق تولید در استان قزوین گفت: این استان در سرمایه در گردش و ثابت رتبه چهار کشور و در بخش معدن هم رتبه دو کشور را دارا است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به فعالیت کمیته بررسی عنوان کرد: تاکنون 111فقره استعلام از بانک ‌ها صورت گرفته که از این تعداد 80فقره پاسخ مثبت، 19فقره پاسخ منفی و 12فقره بدون جواب بوده است.

پرزحمت از مدیران بانک ‌ها درخواست کرد تا با همیاری و همکاری در راستای ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی بیش از پیش گام برداشته و آنان را در این زمینه حمایت کنند.

این مسوول با اشاره به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان قزوین یادآور شد: بیش از 60درصد مصوبات کارگروه مربوط به مسایل بانکی، 10درصد تامین اجتماعی، 10درصد امور مالیاتی و 20درصد هم سایر دستگاه ‌های اجرایی است.

صنعت2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز