همزمان با سالروز ارتحال علامه سید موسی زرآبادی؛

مستند «نمی زیمی» از سیمای مرکز قزوین به روی آنتن می رود

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۵:۳۶
کد خبر: ۵۸۷۳۸۵
مستند «نمی زیمی» از سیمای مرکز قزوین به روی آنتن می رود
همزمان با سالروز ارتحال علامه سید موسی زرآبادی شبکه استانی سیمای مرکز قزوین مستند تلویزیونی «نمی زیمی» را پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین با تایید این خبر گفت: این مستند با هدف معرفی مفاخر و علمای استان قزوین به نسل امروز در سیمای مرکز قزوین تولید شده است که طی سه روز از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

اکبری افزود: پخش مستند سه قسمتی «نمی زیمی» از روز گذشته در سیمای مرکز قزوین آغاز شده که قسمت دوم آن نیز امروز 25تیر ماه ساعت 10:20صبح روی آنتن رفت و قسمت سوم آن هم روز 26تیر ماه ساعت15:35 از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

وی بیان داشت: مستند «نمی زیمی» شرح احوالات و سیره علامه سید موسی زرآبادی است که از اقطاب علوم اسراری و از نوادر روزگار بودند.

اکبری تصریح کرد: مستند تلویزیونی «نمی زیمی» به مدت 90دقیقه به تهیه کنندگی حامدباقری تنها در سیمای مرکز قزوین تولید شده است.

علامه سید موسی زرآبادی در سال1294 هجری قمری در روستای زرآباد الموت شرقی به دنیا آمد و پس از سالها ترویج معارف دینی و تربیت شاگردان بزرگ در سال1353 هجری قمری در سن 59 سالگی روی در نقاب خاک کشید و پیکر مطهرش در جوار امامزاده حسین (ع) قزوین به خاک سپرده شد.

مقام معظم رهبری در سفر به استان قزوین ضمن تجلیل از مقام علامه سید موسی زرآبادی از ایشان به عنوان یکی از بزرگترین علمای تشیع یاد کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز