در فضا تعامل و همکاری برای پیشرفت ورزش قوچان تلاش می کنیم

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۲:۴۳
کد خبر: ۵۸۷۳۹۱
در فضا تعامل و همکاری برای پیشرفت ورزش قوچان تلاش می کنیم
رئیس جدید اداره ورزش و جوانان قوچان گفت:‌ مسئولین شهرستان قوچان توجه خوبی به ورزش دارند و ما در این فضا برای رشد و پیشرفت ورزش شهرستان تلاش خواهیم کرد.

رضا محمدیان نیت در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، در خصوص برنامه‌ها و رویکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان در مدیریت جدید ورزش این شهرستان اظهار کرد:

 خوشبختانه در شهرستان قوچان مسئولین شهری از جمله امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین همگام ما هستند و ورزش را در ابعاد همگانی و قهرمانی یک نیاز و اولویت برای شهرستان می‌دانند.

وی افزود: رویکرد ما تعامل و هم افزایی با تمامی مسئولین و ارگان‌ها است و در این راستا تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی و گفتگو از تمامی ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم.

محمدیان نیت با بیان اینکه وظیفه ما سنگین است قطعا انتظارات از شهرستان قوچان با توجه به پیشینه تاریخی بالا است اما قطعا با کمک تمامی ورزش دوستان موفق خواهیم شد، تا شرایط خوبی را برای ورزش و جوانان شهرستان به وجود آوریم، خاطرنشان کرد: پورآزاد ریاست قبلی اداره شهرستان زحمات بسیاری برای این هدف انجام داد و توانسته زیرساخت‌های مناسبی را برای شهرستان به وجود آورد.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان قوچان عنوان کرد: ‌رشته والیبال، کبدی و ورزش‌های رزمی از پتانسیل و ظرفیت خوبی در شهرستان برخوردار است. به طوری که ما در شهرستان یک ملی پوش والیبال داریم و یک تیم لیگ برتری کبدی خواهیم داشت، همچنین رشته ورزشی کشتی که به نوعی قوچان مهد این رشته در استان است و باید به آن توجه کرد. اما متاسفانه در گذشته کم لطفی ‌هایی در ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری صورت گرفته که قطعا در ادامه راهمان با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان برای حل مشکلات و بازگشت به روز‌های خوب تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ورزش قوچان در بحث سرانه ورزشی شرایط بدی ندارد و می‌تواند فعالیت‌های خود را ادامه دهد اما با تحویل استادیوم 5000 نفری شهید شوشتری از سوی شرکت توسعه و تجهیز به اداره ورزش و جوانان قطعا ما شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد و می‌توانیم برای آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

محمدیان نیت یادآور شد: در حوزه استعدادیابی و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سیاست‌هایی خوبی را تبیین کرده، قطعا ما هم برای پیشبرد اهداف خود از آن استفاده می‌کنیم و با تعامل نزدیک با آموزش و پرورش فعالیت‌های خود را در حوزه استعدادیابی از همین تابستان آغاز می‌کنیم.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان قوچان درپایان خاطرنشان کرد: آقای پور آزاد در طول فعالیت خود مسیر‌های خوبی را در ورزش قوچان آغاز کرده و ما ضمن تکمیل آن‌ها در تلاش هستیم تا گام‌های جدیدی برای ورزش شهرستان برداریم و در این راستا در همین هفته ابتدایی شروع فعالیت، اقدام به برگزاری دیدار‌های جداگانه، با هیات‌های ورزشی، نواب رئیس و مسئولین ورزش بانوان و ورزشکاران کرده‌ایم تا با بررسی ظرفیت‌ها فعالیت‌های خود را برنامه ریزی کنیم.

محمدیان نیت اظهار کرد: در بحث ورزش بانوان با کمک فرماندار و شهردار محترم 12 پارک محلی د ردست احداث است که امیدوارم با نگاه مثبت مسئولین یکی از این پارک‌‎های محلی به ورزش بانوان اختصاص پیدا کند و با احداث این پارک‌ها وحضور مربیان ورزشی قطعا ورزش در سبد خانوار به یک عنصر اساسی بدل خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با مساعدت نماینده  محترم شهرستان و فرماندار اعتبار خوبی جهت احداث و تجهیز  خانه کشتی شهرستان در نظر گرفته شده است که با پیگیری لازم در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی کشتی شهرستان خواهیم بود.

رییس جدید اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: در بحث تجلیل از اسطوره‌ها و پیشکسوتان ورزش در دیدار از پهلوان بهادری در حضور مدیر کل محترم و با تاکید ایشان مقرر شد جامی با عنوان بزرگداشت پهلوان بهادری هرسال برگزار گردد که در حال حاضر پیگیر اولین دوره برگزاری آن هستیم.

وی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری از اولویت‌های ورزش شهرستان است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز