در کرمان رخ داد ؛

پایان کار ۳ قاتل و شرور فراری

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۹:۱۸
کد خبر: ۵۸۷۹۵۳
پایان کار ۳ قاتل  و شرور فراری
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری 3 قاتل و شرور فراری طی 24 ساعت گذشته در شهرستان‌های رودبار جنوب، فهرج و جیرفت خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار «رضا بنی‌اسدی‌فر» در تشریح عملیات پلیس رودبارجنوب گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان مردی را که 10 سال پیش مرتکب چهار فقره قتل مسلحانه شده بود را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم که از مجرمین سابقه دار است، 4 فقره قتل مسلحانه، شرارت و اخلال در نظم عمومی، سرقت مسلحانه منزل، تیراندازی ایذایی، تیراندازی منجر به جرح و حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری دیگری درشهرستان "فهرج" خبر داد که در دی ماه سال گذشته برادر خود را به قتل رسانده بود.

سردار بنی‌اسدی‌فر در خصوص عملیات پلیس شهرستان فهرج اظهار کرد: در دی ماه سال گذشته در پی وقوع یک فقره قتل خانوادگی و کشته شدن فردی توسط برادرش، با انگیزه اختلافات مالی در بخش "نگین کویر" شهرستان فهرج تیمی از کارآگاهان پلیس این شهرستان برای پیگیری پرونده و دستگیری متهم تشکیل شد.

وی گفت: پس از شش ماه، مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری مأموران پلیس اگاهی شهرستان زاهدان قاتل در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سردار بنی‌اسدی‌فر در تشریح عملیات دستگیری قاتل فراری در شهرستان جیرفت نیز خاطرنشان کرد: در ایام نوروز سال95 در یکی از روستاهای توابع این شهرستان فردی به علت اختلافات قبلی با سلاح گرم غیر مجاز اقدام به تیراندازی به سمت سه نفر جوان کرد که متاسفانه در این حادثه یکی از آنان زخمی و به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی خاطر نشان کرد: قاتل سرانجام پس از گذشت یک سال توسط کاراگاهان پلیس شهرستان جیرفت با انجام یک عملیات خاص اطلاعاتی و انتظامی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دربازجویی های انجام شده صراحتاً به جرم خود اعتراف کردند و پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: دراین سه عملیات دو قبضه سلاح غیر مجاز و مقادیری مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به ابراز رضایت و خوشحالی مردم استان از این اقدام قاطع پلیس، یادآور شد: با توجه به این‌که یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه است، نیروی انتظامی به هیچ وجه اجازه جولان دادن به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز