فوت دوقلوهای به هم چسبیده نیکشهری

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۹:۱۷
کد خبر: ۵۸۸۲۳۳
فوت دوقلوهای به هم چسبیده نیکشهری
رئیس بیمارستان ایران ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دوقلوهای نیکشهری که از ناحیه سینه و شکم بهم چسبیده بودند دقایقی قبل به دلیل نبود امکانات پزشکی پیشرفته در ایرانشهر فوت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فرهاد دادگر اظهار داشت: این دوقلوها حاصل دومین زایمان طبیعی مادر نیکشهری در تاریخ 23 تیر امسال در بیمارستان 22 بهمن نیکشهر بودند.

وی افزود: مادر به همراه نوزادها برای ادامه درمان و ویزیت متخصص کودکان و نوزادان به بیمارستان ایران ایرانشهر منتقل شده بود.

وی ادامه داد: این دوقلوها دقایقی قبل به دلیل نبود امکانات پزشکی پیشرفته فوت کردند.

رئیس بیمارستان ایران ایرانشهر گفت: یکی از قل ها دچار ترشحات صفراوی شده بود و باید برای ویزیت فوق تخصص نوزادان و فوق تخصص جراحی کودکان به مرکز مجهزتر اعزام می شد.

دادگر اظهار داشت: با وجود پیگیری های لازم برای اعزام نوزادان متأسفانه به دلیل پذیرش نکردن مراکز بالاتر، این 2 نوزاد جان خود را از دست دادند.

رئیس بیمارستان 22بهمن نیکشهر چند روز قبل به خبرنگار ایرنا گفت: این دوقلوها از لحاظ جسمانی هیچ گونه مشکلی ندارند و تنها مشکل آنان بهم چسپیدگی از ناحیه شکم و سینه است.

دکتر قوام الدین اشرفی زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه این نوزادان سالم هستند و تمام اعضای آنها به طور جداگانه کامل است با جراحی پیچیده مشکل به هم چسبیدگی آنان برطرف می شود.

وی افزود: متاسفانه بیمارستان های مجهز کشور از جمله بیمارستان زاهدان، تهران، مشهد، شیراز و کرمان تا کنون این نوزادهای بهم چسپیده را پذیرش نکردند.

وی ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با این بیمارستان ها مکاتبه انجام داده که تا کنون نتیجه بخش نبوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز