روند افزایش حریق در درختان و بیشه‌های ملایر

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۶:۳۲
کد خبر: ۵۸۸۳۴۲
روند افزایش حریق در درختان و بیشه‌های ملایر
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر با اشاره به روند افزایش حریق در درختان و بیشه‌های شهرستان، گفت: در محور اراک در مجاورت روستای جوزان در بیشه درختان روستای افسریه آتش‌سوزی رخ داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ وحید جوادی با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی در محل مستقر شدند و به وسیله آب تحت فشار پمپ و در قسمت‌های صعب‌العبور به وسیله بیل و خاک اقدام به اطفای حریق کردند، گفت : در این حادثه علاوه بر علفزارها حدود 40 اصله درخت ثمرده سوخته و نیم‌سوز شد.

وی با بیان اینکه گزارش حاکی از این است علت حادثه بی‌احتیاطی رهگذران است، خاطرنشان کرد: همچنین 2 فقره حریق علف‌های هرز و فضای سبز رخ داد که نیروهای آتش‌نشانی به وسیله آب تحت فشار پمپ اقدام به اطفای حریق کردند.

جوادی با اشاره به بروز حریق در یک کارگاه چوبی واقع در روستای توچغاز گفت: این کارگاه در راستای درست کردن ذغال چوب فعالیت می‌کرده که دچار حریق شد و نیروهای آتش‌نشانی به محض ورود به وسیله آب تحت فشار پمپ اقدام به اطفای حریق کردند و طی این حادثه مقداری چوب و الوار در آتش سوخت.

وی یادآور شد: همچنین گزارشی مبنی بر بروز حریق در ورزشگاه بانوان واقع در خیابان سعدی نبش 24 متری ظهیری به سامانه 125 اطلاع داده شد که طی آن نیروها بلافاصله در محل مستقر شدند و کنتور برق مجموعه ورزشی که دچار حریق شده بود را به وسیله کپسول خاموش‌کننده co2 اطفا کردند و خوشبختانه حضور به موقع آتش‌نشانان از بروز حوادث و خسارات بعدی جلوگیری کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر در ادامه گفت: اخیرا شب هنگام خبر تصادفی در محور ملایر- نهاوند بعد از روستای توچغاز به سامانه 125 آتش‌نشانی گزارش شد و نیروهای امدادگر بلافاصله به محل اعزام و پس از رسیدن بدون فوت وقت اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه مورد تصادف یک دستگاه پیکان سواری با یک دستگاه خودروی سنگین بنز بود که در اثر سبقت بنز تک و در مسیر قرار گرفتن سواری پیکان به وجود آمد، ادامه داد: در این سانحه رانندگی متأسفانه راننده سواری فوت شد.

جوادی خاطرنشان کرد: امدادگران به وسیله ست کامل نجات و بریدن بدنه و ستون پیکان جسد را رها ساخته و تحویل آمبولانس بهشت هاجر دادند، در این حادثه پیکان کاملا آسیب دید و خودروی سنگین از ناحیه اکسل و چرخ‌های جلو دچار تخریب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز