استاندار مازندران در دیدار با سفیر ارمنستان:

فعالان اقتصادی از ارمنستان برای حضور در اتحادیه اوراسیا استفاده کنند

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۸۸۵۸۲
فعالان اقتصادی از ارمنستان برای حضور در اتحادیه اوراسیا استفاده کنند
استاندار مازندران در دیدار با سفیر ارمنستان در ایران خواستار حضور جدی تر بخش خصوصی در ارمنستان و دسترسی به بازار اتحادیه اوراسیا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار با تشکر از حضور دو روزه سفیر ارمنستان در مازندران و بازدید از مراکز اقتصادی و کشاورزی مازندران گفت: امروز با تدابیر دولت روابط بین ایران و ارمنستان در بالاترین سطح وجود دارد و هیچ محدودیتی برای توسعه روابط مازندران و ارمنستان وجود ندارد.

وی تاکید کرد در 12 سال گذشته چندین تفاهمنامه بین مازندران و ارمنستان به امضاء رسیده که ضرورت دارد مفاد این تفاهمنامه ها با پیگیری دو طرف عملیاتی شود.

مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: باید شفاف و صادقانه به دنبال توسعه روابط تجاری و مبادلات باشیم و این دست یافتنی است.

استاندار مازندران خواستار حضور فعال و جدی بخش خصوصی دو طرف برای تقویت صادرات و واردات شد و گفت: با رویکرد برد برد می توانیم اقدامات مشترکی را به سرانجام برسانیم.

وی توسعه روابط فرهنگی و اجتماعی را یادآور شد و گفت: دو کشور ارمنستان و ایران مشترکات فرهنگی بسیار خوبی دارند و تعامل فرهنگی و هنری، ورزشی و گردشگری می تواند در دستور کار قرار گیرد.

فلاح با پیشنهاد اینکه جشنواره های مختلفی بین مازندران و ارمنستان طراحی و اجرا شود، افزود: کمیته مشترکی برای پیگیری مبادلات تجاری و فرهنگی بین مازندران و ارمنستان تشکیل شود و فعالان اقتصادی مازندران از بستر ارمنستان برای دستیابی با به بازار اوراسیا بیشتر استفاده کنند.

وی در پایان از سفیر ارمنستان خواست تا با برگزاری جلسات ماهانه زمینه توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین ارمنستان و مازندران فراهم گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز