استاندار تهران:

انگیزه و علاقه اساس شغل بهزیستی است

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۵:۴۷
کد خبر: ۵۸۸۸۰۴
انگیزه و علاقه اساس شغل بهزیستی است
سیدحسین هاشمی همزمان با هفته بهزیستی گفت، انگیزه و علاقه اساس شغل بهزیستی است و در همه دنیا کارکنان این دستگاه از جایگاه مهم و ارزشمندی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،سیدحسین هاشمی همزمان با هفته بهزیستی گفت: انگیزه و علاقه اساس شغل بهزیستی است و در همه دنیا کارکنان این دستگاه از جایگاه مهم و ارزشمندی برخوردار هستند.

وی افزود: کار با کودکان، آسیب دیدگان و افراد سالمند نیازمند روحیه و علاقه مضاعفی است که کارکنان بهزیستی با علاقمندی این شغل را به عهده دارند.

استاندار از صبر و آرامشی که گروه های مشاوره بهزیستی در برقراری ارتباط با مراجعان برای حل مشکلاتشان دارند تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه احترام به ارزش ها و توجه به قشر آسیب پذیر جامعه جزء فرهنگ اعتقادی و دینی ایرانیان است تصریح کرد: حفظ حرمت بزرگترها و احترام در خانواده در گذشته بیشتر ارزش تلقی می شد و متاسفانه این ارزش ها در حال حاضر کمرنگ تر شده است و لازم است توجه شود.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم رفع نابرابری میان دستگاه های ملی و استانی در تهران در توجه به کارکنان و کارمندان تاکید کرد و گفت: پیگیر رفع این موضوع هستیم و سازمان امور استخدامی کشور باید وارد شود زیرا استان تهران متفاوت از سایر استان ها است و نباید تفاوتی میان دستگاه ملی و استانی در تهران باشد.

وی به ارتقای استان تهران در اختصاص ردیف بودجه نیز اشاره کرد و گفت: در برخی از شهرستان های استان تهران که به اندازه یک استان جمعیت دارد یک تخت بیمارستانی نداشتیم و با سفرهای رییس جمهور توانستیم بسیاری از کمبودهای تهران را مرتفع کنیم.


هاشمی با بیان اینکه استان تهران بیش از ۵۰ درصد مالیات کشور را تامین می کند گفت: متاسفانه با وجود اینکه هر سال درآمد مالیات استان افزایش می یابد اما هیچگاه به درآمد صد در صد نرسیدیم و با پیگیری هایی به دنبال اتخاذ سیاست تشویقی برای استان تهران هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز