معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان :

نگاه جدی اداره کل آموزش وپرورش لرستان به پرورش استعداد های ورزشی

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۴:۰۳
کد خبر: ۵۸۹۱۷۲
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان کشور در رشته‎های آزاد و فرنگی با حضور 31 استان از 11 تا 14مرداد ماه به میزبانی لرستان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،، فرید بهرامی  در آئین اختتامیه کلاس توجیهی مربیگری و داوری بیلیارد لرستان اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی و نهادینه کردن آن در بین خانواده‎ها یکی از اولویت‎های کاری در آموزش و پرورش لرستان است.

وی عنوان کرد: در این راستا با برگزاری ورزش‎های صبحگاهی، المپیادهای ورزشی درون مدرسه‎ای و با نشاط کردن محیط مدارس از طریق اجرای طرح‎های حیات پویا و هجرت 3  در جهت تقویت بن مایه‎های ورزشی در بین دانش‎آموزان تلاش کرده‎ایم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح حیات پویا در بیش از 800 آموزشگاه لرستان خبر و ادامه داد: یکی از اهداف اجرای این طرح بانشاط کردن مدارس و آموزش و پرورش است.

بهرامی با تاکید بر اینکه سیستم پهن پیکر آموزش و پرورش به تنهایی اداره نمی شود، خاطر نشان کرد: در سیستم بزرگی با 33 هزار نیرو و330 هزار دانش‎آموز کوشیده‎ایم که از ظرفیت ارگان‎ها، نهادها و هیأت‎های ورزشی بهره ببریم.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا در حوزه استعدادیابی تفاهم نامه‎هایی را با هیأت‎های مختلف ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان لرستان منعقد کرده‎ایم و با وجود مشکلات و کاستی‎های فراوان، توانسته‎ایم از این ظرفیت استفاده کرده و کلاس‎های مربیگری و داوری زیادی را برای نیروهای آموزش و پرورش برگزار کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر رعایت عدالت در ارائه خدمات به نیروهای فعال در بدنه این اداره بیان کرد: به طور مثال اقدامات انجام شده در حوزه ورزشی از جمله برگزاری کلاس‎های مربیگری و داوری برای آقایان و بانوان انجام شده است.

بهرامی اضافه کرد: همچنین با برگزاری کلاس ضمن خدمت در 25 رشته ورزشی که در آموزش و پرورش مجاز هستند، در جهت تحقق هر چه بیشتر اهداف ترسیم شده در این زمینه کوشیده‎ایم.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل آموزش و پرورش لرستان نیم نگاهی به ورزش قهرمانی نیز دارد، افزود: کسب مقام دوم ژیمناستیک کشور برای نخستین بار، نائب قهرمانی کشور در رشته دو و میدانی و مدال‎آوری در رشته‎های دیگری همچون ژیمناستیک گواه این ادعا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز