آخرین گزارش حادثه دیدگان منطقه چال کندی دزفول/اعلام اسامی گردشگران مفقودی و فوت شده

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۸:۳۲
کد خبر: ۵۸۹۲۵۱
آخرین گزارش حادثه دیدگان منطقه چال کندی دزفول/اعلام اسامی گردشگران مفقودی و فوت شده
معاون فرماندار دزفول از آخرین وضعیت گردشگران حادثه دیده منطقه چال کندی دزفول خبر داد. و گفت: 13 نفر از افرادی که عصر پنجشنبه دچار حادثه غرق شدگی واقع شده بودند نجات یافتند.

امیر عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تعداد 19 نفر گردشگر از اهواز در قالب تور به منطقه چال کندی دزفول سفر کرده بودند که با راننده 20 نفر می شدند که هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و تعدادی از آنها غرق شده اند که از این تعداد 13 نفر با کمک مردم، نیروهای امدادی، آتش نشانی نجات یافته و هم اکنون در بیمارستان دزفول تحت درمان و استراحت قرار دارند.

وی ادامه داد: حال عمومی 13 حادثه دیده رودخانه دز که در بیمارستان بزرگ دزفول به سر می برند خوب است و اجساد دو نفر از غرق شدگان این حادثه از رودخانه خارج شده ولی سرنوشت چهار نفر دیگر تاکنون معلوم نشده است.

معاون فرماندار دزفول بیان کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر مشاهده سه نفر از این گروه گردشگر در کوه های مشرف بر رودخانه دز در اطراف منطقه چال کندی گروه های امداد و نجات هلال احمر دزفول  و سایر دستگاه های امدادی به امید زنده پیدا کردن چهار گردشگر مفقودی به منطقه اعزام شده و جستجو برای یافتن این افراد را آغاز کرده اند.

عیسی زاده عنوان کرد: این افراد در قالب یک تور گردشگری غیر مجاز به دزفول سفر کرده اند که قطعا دستگاه قضایی با عوامل این تور فاقد مجوز قبرخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از دزفول، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول دقایقی پیش اسامی حادثه دیدگان تور گردشگری چال کندی دزفول را به زیر شرح اعلام کرد:

افراد نجات یافته: محمدعلی عظیمی فر، طیبه گل گلی، یاسین امیری، روزبه دهقانی، شراره پهلوانی، عیسی امیری، پریسا خورشیدی، حمیدرضا خورشیدی، غزال خدادادی، پویا خدادادی، افشین کاویانی و محمد مهدی پارسایی

فوت شدگان: سارا عظیمی فر و مانی کلانتر و اسامی چهار مفقود این حادثه مریم زنگنه، محمدرضا پیرمحمدی، محمود مهربان فر و حسن (محمود) غلام نژاد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز