با حضور۱۶تیم در اردبیل:

تهران قهرمان مسابقات بسکتبال ‌نیروی زمینی ارتش شد

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰:۳۳
کد خبر: ۵۸۹۶۲۷
تهران قهرمان مسابقات بسکتبال ‌نیروی زمینی ارتش شد
مسابقات بسکتبال نیروی زمینی ارتش با قهرمانی تیم تهران در اردبیل به کار خود پایان داد و تیم‌های اصفهان و کرمانشاه نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش برنا،احمد ستارزاده مسئول تربیت بدنی تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا عصر امروز در مراسم اختتامیه بازی‌های بسکتبال قهرمانی نیروی زمینی ارتش در اردبیل اظهار داشت: این مسابقات که با حضور 16 تیم از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با رقابت جدی تیم‌ها آغاز شده بود امروز به کار خود پایان داد.

وی افزود: تیم‌های تهران، اصفهان و کرمانشاه به ترتیب مقام نخست تا سوم و تیم تیپ 40 اردبیل نیز کاپ اخلاق را به دست آوردند و در پایان امیر طالبی نیز از استان اردبیل به عنوان ارزشمندترین بازیکن شناخته شد.

مسئول تربیت بدنی تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا بیان کرد: خوشبختانه همان طور که انتظار می‌رفت این دوره از مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تماشاگران اردبیلی همانند حضور گرمشان در مسابقات والیبال امیدهای آسیا شور و هیجان خاصی به این دوره از مسابقات نیز بخشیدند.

ستارزاده تصریح کرد: ظرفیت‌های قابل توجه استان اردبیل، آب و هوای بسیار مناسب و برخورداری از سالن‌های ورزشی مجزا و مناسب سه اصل مهم برای برگزاری مسابقات ورزشی در این استان بوده و خوشبختانه این استان توانسته تاکنون میزبان شایسته‌ای در برگزاری این مسابقات باشد که امیدواریم با تلاش مسئولان استانی بتوانیم وضعیت را به همین منوال در استان دهیم و شاهد برگزاری دیگر مسابقات بین‌المللی و ملی ورزشی در استان باشیم.

وی اظهار کرد: با توجه به این که میزبانی مسابقات بسکتبال قهرمانی نیروی زمینی ارتش در اردبیل نیز از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای ما برخوردار بود خوشبختانه استان اردبیل توانست تمام انتظارات ما را در این زمینه برطرف کند که تلاش و اقدامات مسئولان و عوامل اجرایی در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

 

نظر شما