دستگیری ۲ قاچاقچی بین‌المللی در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۳:۱۰
کد خبر: ۵۸۹۶۳۷
دستگیری ۲ قاچاقچی بین‌المللی در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی بین‌المللی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و باندهای بزرگ و بین‌المللی قاچاق موادمخدر به‌صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد و در این راستا با توجه به برنامه‌ریزی‌های هدف‌‌دار و صورت گرفته امروز تسلط بسیار خوبی بر تحرکات قاچاقچیان منطقه داریم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا همکاران ما و مجاهدان و رزمندگان دلاور انتظامی استان در 2 روز گذشته در 3 مرحله عملیات مسلحانه که ساعتها به طول انجامید 2 باند بزرگ و مسلح موادمخدر را منهدم کرده و بالغ بر 4 تن و 165 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، مرفین و حشیش را کشف کردند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 2 سرکرده اشرار به همراه 6 نفر از اشرار مسلح دستگیر شدند، ادامه داد: یکی از این قاچاقچیان بین‌المللی که در منطقه "کورین" شهرستان زاهدان دستگیر شد از سال 85 تاکنون تحت تعقیب بوده و در اعترافات خود به حمل 300 تن انواع موادمخدر اقرار کرده است.

وی گفت: کشف سلاح‌های جنگی، سیستم پرتاب موشک و تیربارهای مختلف از دیگر موفقیت‌های این عملیات بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قاچاقچی دیگری که به‌همراه بیش از یک تن موادمخدر در نیکشهر دستگیر شد سال‌ها تحت تعقیب قرار داشت که در این عملیات نیز یک قاچاقچی به هلاکت رسید و 9 قبضه سلاح جنگی، 5 دوربین دید در شب و هزاران فشنگ از قاچاقچیان کشف شد.

رحیمی با اشاره به رشد کشفیات موادمخدر در 4 ماه نخست امسال در استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 50 تن موادمخدر در سطح استان کشف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز