به منظور حضور در مسابقات جهانی داخل سالن؛

آسیابری با تیم ملی کاراته عازم ورشو شد

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷:۲۸
کد خبر: ۵۸۹۷۸۵
آسیابری با تیم ملی کاراته عازم ورشو شد
علی اصغر آسیابری کاراته کای ملی پوش استان قزوین در قالب تیم ملی ایران را برای حضور در مسابقات جهانی داخل سالن در ورشو لهستان ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، تیم ملی کاراته ایران در حالی برای حضور در مسابقات جهانی راهی لهستان شد که علی اصغر آسیابری کاراته کای استان قزوین و دارنده مدال طلا رقابت های قهرمانی آسیا این تیم را همراهی می کند.

تیم ملی کاراته ایران سه شنبه 27تیر ماه پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا وارد تهران شد و ملی پوشان کشورمان همچنان خستگی حضور در این رویداد را به تن دارند اما با توجه به اینکه برخی از ملی پوشان کشورمان سال گذشته در رویداد‌های جهانی اتریش به مدال دست یافته بودند امروز راهی کشور لهستان شدند تا در مسابقات جهانی داخل سالن به روی تاتا می بروند. امیرمهدی زاده، علی اصغر آسیابری، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده در بخش مردان و حمیده عباسعلی(تنها نماینده بانوان) در این مسابقات خواهند بود.

این رقابت ‌ها بخش انفرادی کاتا و کومیته طی روزهای دوم تا پنجم مرداد ماه در ورشو لهستان برگزار خواهد شد که در قالب آن و در مجموع مردان و زنان 96کاراته به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما