کشف اموال مال باختگان از مخفیگاه سارقان

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۵:۰۰
کد خبر: ۵۹۰۱۴۱
کشف اموال مال باختگان از مخفیگاه سارقان
در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان اعضای دو باند سرقت دستگیر و نزدیک به یک میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان کشف شد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی شکایت یک فروشنده لوازم خانگی مبنی بر وقوع سرقت از فروشگاه وی، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود :بلافاصله در این زمینه واحد های گشتی فعال و به بررسی موضوع پرداختند که سرانجام با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی اعضای یک باند سرقت را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد:در ادامه ماموران با دستور مقام قضائی از منزل سارقان بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه 35 دستگاه چرخ خیاطی و 54 دستگاه کتری برقی مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ یاردوستی در ادامه از انهدام یک باند سرقت دیگر توسط ماموران این فرماندهی خبر داد و گفت: در این عملیات که با همکاری و مشارکت مردم ساکن در یکی از محله های شهرستان انجام گرفت تعداد 29 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف شد.

وی همچنین از کشف 14 قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف آن خبر داد و گفت: اعضای این باند همگی معتاد و دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه این دو باند سرقت، نزدیک به یک میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: در این راستا متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه نیز به مال باختگان تحویل داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز