پیام استاندار قم به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۵:۳۵
کد خبر: ۵۹۰۶۵۶
پیام استاندار قم به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت
استاندار قم با صدور پیامی فرارسیدن دهه کرامت را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام سید مهدی صادقی استاندار قم آمده است:

«بسمه تعالی»

فرارسیدن دهه نورانی کرامت «روزهای مزین به ولادت با سعادت سه نور تابناک از سلاله پاک نبی(ص)» را به همه شیعیان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) تبریک و تهنیت عرض می نمایم. فرخنده دهه ای که با جشن میلاد کوثری از نور، شفیعه روز جزاء، حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود و با سالروز ولادت هشتمین حجت حق ، نگین تابان ایران زمین و رضای آل محمد حضرت امام رضا(ع) به آخر می رسد.

دهه کرامت تجلی روزهایی از جشن نور و معنویت، پیام آور جشن و شادی و تداعی کننده رحمت و کرامت خاص پروردگار متعال نسبت به مردم ولایتمدار ایران است. به شکرانه این عید سراسر نور و شادی، به عنوان فرصتی ناب برای عرض ارادت و تکریم ساحت مقدس خاندان پاک و مطهر رسول الله(ص) و تبیین و ترویج فرهنگ رضوی و آموزه های فاطمی، میلیون ها عاشق و محب آل الله در اقصی نقاط ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان، آیین های جشن و سرور برگزار کرده و با آذین بندی و چراغانی کردن خیابان ها و معابر عمومی، عشق و محبت خود به اهل بیت(ع) را نشان می دهند.

ضمن تبریک مجدد دهه نورانی کرامت و موالید مکرم این دهه فرخنده ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، میلاد حضرت شاهچراغ(ع) و زاد روز ولادت پرنور و سرور پیشوای هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت(ع) و همراهی در مکتب نجات بخش انبیاء و اوصیای الهی را به همه ما شیعیان و مسلمانان، عنایت فرماید.

سید مهدی صادقی

استاندار قم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز