سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی مطالعات فرونشست زمین در قزوین

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۶:۱۶
کد خبر: ۵۹۰۷۱۳
برگزاری کارگاه آموزشی مطالعات فرونشست زمین در قزوین
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی مطالعات فرو نشست زمین در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ایرج زاهدپور سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی مطالعات فرونشست و حرکات پوسته زمین و سرویس های تعیین موقعیت آنی و اهمیت ایستگاههای دائم ژئودینامیک با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همکاری اداره کل مدیریت بحران استانداری و با حضور اساتید سازمان نقشه برداری کشور در قزوین برگزار شد .

زاهدپور افزود: فرونشست تدریجی و یا ناگهانی سطح زمین پدیده ای است که تحت تاثیر تحولات طبیعی و مصنوعی صورت گرفته و به عنوان یکی از مخاطرات جدی بسیاری از دشت های کشور را تهدید می کند بطوریکه صدمات ناشی از این نوع ریزشها می تواند فاجعه بار باشد.

وی افزود: تداوم فرونشینی در درازمدت خسارتهای قابل توجه به ویژه از نظر زیست محیطی، اقتصادی، ساختارهای زیربنایی، سازه های حیاتی و آثار باستانی و ... را در پی دارد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: بدین منظور کارگاه آموزشی یک روزه ای تحت عنوان " مطالعات فرو نشست و حرکات پوسته زمین و سرویس های تعیین موقعیت آنی و اهمیت ایستگاههای دائم  ژئودینامیک " با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین و همکاری اداره کل مدیریت بحران استانداری با حضور اساتید سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد.

وی یادآور شد: در این کارگاه آموزشی مدیران و کارشناسان مرتبط با مدیریت بحران و نقشه برداری و اطلاعات مکانی در دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های استان حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز