ازدواج جنجالی پسر ۷ ساله در خوزستان

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۹۰۹۶۶
ازدواج جنجالی پسر ۷ ساله در خوزستان
پسر 7 ساله که به مریضی سرطان مبتلا بود در بیمارستان جشن ازدواج خود را با کمک خیرین و همیاران برگزار کرد تا آرزویش برآورده گردد. ازدواج صالح پسر ۷ ساله خوزستانی که مدتی هست با مریضی سرطان دست و پنجه نرم می کند یک آرزوی جذاب و قشنگ دارد که با یاری خیران و گروه همیاران بی نام برآورده شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در بین هلهله و شادی همراه با اندوه گروه همیاران بی نام و تعدادی از خیران خوزستانی در هتل بوستان اهواز برگزار شد.صالح که از مدت ها گذشته به سرطان مبتلا شده، الان مراحل درمان را در بیمارستان بقایی اهواز پشت سر می‌گذارد.او به همراه پدربزرگش از حدود دو هفته پیش برای انجام شیمی درمانی به اهواز آمده اما پدربزرگ نمی توانست
در بیمارستان وی را همراهی کند به همین علت چند نفر از بانوان گروه همیاران بی نام شبانه روزدر کنار صالح در بیمارستان از او مراقبت میکردند.
هدی رشیدی یکی از اعضای ‘گروه همیاران بی نام و برگزار کننده این مراسم در این باره میگوید:صالح مدتی گذشته به یکی از بانوان گروه، گفته بود که بزرگترین آرزویش برتن کردن لباس دامادی هست،این کودک هفت ساله در حین درمان درد و رنج زیادی را تحمل میکرد همین مساله باعث شد که برآورده کردن آرزوی وی را در اولویت قرار دهیم.
روز جشن، مهمانان در انتظار ورود داماد کوچک بودند.اما آرایشگاه رفتن و لباس پوشیدن بیش از زمان معمول طول کشیده بود. ظاهرا درد مریضی در روز دامادی هم دست از سر صالح برنداشته بود.بالاخره داماد کوچک سوار بر ویلچر از خودروی تزیین شده پیاده شد. مهمانان اشک می ریختند.
موسیقی و رقص محلی بختیاری تکمیل کننده این مراسم بود. صالح در پایان مراسم در حالیکه از ته دل میخندید و دردش کمی تسکین یافته بود به بیمارستان منتقل شد. 
هدی رشیدی میگوید:صالح دوباره در بخش مراقبت های ویژه بستری شد و در روزهای بعد حال او بسیار بهبود یافته بود و فعلا مرخص شده هست.

 

نظر شما