تجلیل از ۲ استاد برجسته دانشگاه در اردبیل

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۳:۵۷
کد خبر: ۵۹۱۵۱۶
تجلیل از ۲ استاد برجسته دانشگاه در اردبیل
آئین تجلیل از استادان برجسته دانشگاه دکتر داور شیخاوندی و دکتر محمد زاهدی اصل روز سه شنبه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش برنا،مدیر بنیاد نخبگان استان اردبیل در این آئین بر ترویج فرهنگ نخبه پروری و تجلیل از فرهیختگان تاکید کرد و گفت: این بنیاد تجلیل از فرهیختگان و دانشمندان را در دستور کار قرار داده تا از این طریق فرهنگ نخبه پروری و پاسداشت ارزش های علمی ارتقا یابد.
دکتر حسین شایقی افزود: تجلیل از نخبگان ،نخبه پروری و نخبه شناسی از اهداف اصلی بنیاد ملی نخبگان استان است تا مفاخر علمی کشور شناسایی و به مردم معرفی شوند.
وی اظهار کرد: تجلیل از این 2 بزرگوار و استاد برجسته اردبیلی با همکاری انجمن مددکار اجتماعی ،دانشگاه محقق اردبیلی و انجمن مدیریت دولتی ،استانداری اردبیل و بنیاد نخبگان استان با هدف شناساندن آنان به جامعه و استفاده از خدمات ارزنده آنان در رشته های تخصصی آنان می باشد.
مدیر بنیاد نخبگان استان اردبیل با بیان اینکه دانشمندان ،فرهیختگان و نخبگان علمی سرمایه ملت هستند افزود: این دانشمندان و نخبگان هستند که می توانند در توسعه پایدار و همه جانبه نقش مهمی را در کشور ایفا کنند.
شایقی گفت: اردبیل مهد سرآمدان و فرهیختگانی است که لازم است همه آنها شناسایی و مورد تجلیل قرار گیرند.
در این آئین از استادان دانشگاه دکتر محمد زاهدی اصل و دکتر داور شیخاوندی تجلیل شد.
دکتر محمد زاهدی اصل در سال 1324 در روستای نیار اردبیل متولد شد، مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به ترتیب در رشته مددکاری اجتماعی و مدیریت امور فرهنگی در تهران گذراند و دکترای مدیریت اجتماعی را در سال 1367 در ترکیه اخذ کرد.
وی یکی از مددکاران با تجربه‌ای است که اسلوب، دانش و تکنیک این حرفه را در کلاس
های درس آموزشگاه خدمات اجتماعی آموخته و پس از آن سال های طولانی تلاش و تحقیق و تدریس و تالیف را پشت سر گذاشته است. 
در حال حاضر وی در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شاهد و امام حسین (ع) به تدریس خدمات اجتماعی، مددکاری جامعه‌ای و … در مقاطع مختلف می‌پردازد
دکتر داور شیخاوندی متولد سال 1312 اردبیل است که تحصیلات کارشناسی را در دانشسرای عالی تهران، کارشناسی ارشد و دکترای جامعه شناسی را از دانشگاه سوربن پاریس اخذ کرده است.
تدریس در دانشگاه کلمبیای نیویورک، تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی و کارهای تحقیقاتی در اسپانیا و فرانسه از جمله فعالیت های وی می باشد.
دکتر شیخاوندی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرگروه مسائل و آسیب‌های اجتماعی علمی- تخصصی انجمن جامعه شناسی ایران هم است .

 

نظر شما