با حضور اعضای شورای قشر نخبگان صورت گرفت؛

سومین جلسه شورای قشر نخبگان بسیج صنعت تشکیل شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۸:۱۴
کد خبر: ۵۹۱۵۳۵
سومین جلسه شورای قشر نخبگان بسیج صنعت تشکیل شد
سومین جلسه شورای قشر نخبگان بسیج صنعت با حضور اعضای شورای قشر نخبگان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، سومین جلسه شورای قشر نخبگان بسیج صنعت به ریاست افضلی و با حضور اعضای شورای قشر نخبگان در سالن جلسات این اداره تشکیل شد .

در ابتدای جلسه افضلی رئیس شورای قشر نخبگان بسیج صنعت پیرامون وضعیت فعلی صنعت ، موانع و مشکلات پیش روی آن مطالبی را ارائه نمودند.

ایشان خدمت خالصانه و بدون هیچ گرایش سیاسی به مردم را از اهداف والای جامعه اسلامی برشمردند و افزودند : شما به عنوان متصدیان دستگاههای اجرایی می بایست بدون هیچ وابستگی به گروه یا جناح سیاسی در صف خدمت به مردم بویژه صنعتگران باشیم و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهیم .

افضلی خواستار شناسایی و آسیب شناسی مشکلات و موانع جامعه صنعتی شهرستان ری شده و  کمک به این قشر زحمتکش را عاملی مهم در جهت توسعه اشتغال در این شهرستان ، بیان نمودند .

رئیس شورای قشر نخبگان بسیج صنعت از ارائه طرح ها و بسته های تشویقی در بخش اشتغال که اخیرا در کارگروه اشتغال فرمانداری تصویب شده خبر داد و گفت : نگاه دولت در حوزه اشتغال نگاه ویژه بوده که با ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده ، دولت را در پیشبرد اهداف عالیه نظام که شامل توسعه اقتصادی و رونق تولید میباشد ، یاری نماییم .

در ادامه جلسه ، حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعالت اقتصادی و صنعتی پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز