معاون استاندار:

باید ریشه آسیب ها اجتماعی شناسایی شده و متناسب با عوامل مختلف آن، راهکارهای مناسب ارائه شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۹۱۸۲۰
باید ریشه آسیب ها اجتماعی شناسایی شده و متناسب با عوامل مختلف آن، راهکارهای مناسب ارائه شود
معاون استاندار گفت : کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند نگرش سیستمی و کار پژوهشی است

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام ، حسین کلانتری در نشست ستاد فرهنگی اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان اظهار داشت: باید از فضاهای موجود و فرصت هایی که در اختیار دستگاه های متولی امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، بهتر استفاده کرد.

کلانتری خواستار ارائه راهکاری عملی برای کاهش آسیب های اجتماعی شد و گفت: با تشکیل جلسات مستمر این شورا و ارائه راهکار و اجرای برنامه های مناسب باید به جایی برسیم که وضعیت استان برای اخذ تصمیم برای مقابله با آسیب ها مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب های حوزه فضای مجازی و نقش آن در ایجاد مشکلات برای جوانان اضافه کرد: با توجه به اینکه اکثر استفاده کنندگان از فضای مجازی جوانان و نوجوانان هستند باید فرهنگ سازی مطلوب و موثری با هدف کاهش آسیب هادر این حوزه انجام شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: با توجه جدی به مسائل اجتماعی در کنار ارائه راهکارهای مناسب با شرایط جامعه می توان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداشت.

وی گفت : در حوزه آسیب ها باید بدانیم در چه وضعیتی قرار داریم سپس تلاش کنیم برای کنترل و کاهش آنها برنامه های مناسبی ارائه شود.

وی با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: باید ریشه های آسیب ها شناسایی شده و متناسب با عوامل مختلف آن، راهکارهای مناسب ارائه شود.

معاون استاندار ایلام خواستار نظارت بیشتر والدین در این زمینه شد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی در مدارس به منظور آگاهی دادن به دانش آموزان در این حوزه ضرورت دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز