حجت الاسلام والمسلمین استیری در افتتاح دفتر سرپرستی«آوای ری» عنوان کرد:

خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال مردم و مسؤلین نقش مهمی در رشد و پیشرفت جامعه دارند

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۸:۱۳
کد خبر: ۵۹۱۸۴۴
خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال مردم و مسؤلین نقش مهمی در رشد و پیشرفت جامعه دارند
درآستانه میلاد پر برکت حضرت معصومه (س) وآغاز هفته کرامت دفترسرپرستی نشریه «آوای ری» درحسن آباد افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا استیری امام جمعه ، مهندس ضیائی بخشدار ، مهندس میرآشتیانی شهردار وآقایان اشرفی رئیس شورای شهر ، مرتضی فغانی صاحب امتیاز و مدیرمسؤل دوهفته نامه «آوای ری» و جمعی دیگر از مسؤلین و دوستداران ادب و فرهنگ حضور داشتند امام جمعه محترم حسن آباد ضمن تشکر وتبریک پیرامون ولادت حضرت معصومه (س) سخن گفتند.

ایشان به شباهتهای حضرت معصومه و حضرت زهراسلام الله علیهما اشاره کردند و افزودند : یکی ازشباهتهای این دوبانوی نمونه عالم اسلام علم و عمل آن دو بزرگوار است که سبب شده چندین مرتبه جمله “فداها ابوها” از طرف پیامبر اکرم(ص) به حضرت زهرا(س) و ازطرف امام کاظم(ع) به حضرت معصومه(س) مطرح گردد.

در ادامه امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش فشافویه ضمن اهمیت خبر و اطلاع رسانی و نیاز نشریه وسامانه اطلاع رسانی در منطقه افزودند: قلم وبیان دونعمت مهم الهی هستند که اگردراختیارانسانهای پاک قرار بگیرد ارزشی خواهد بود و احیاء ارزشهارا به دنبال خواهد داشت اما اگردر اختیار انسانهای نالایق قرار بگیرد درخدمت زرو وتزویر قرارخواهدگرفت که برای جامعه مفید نخواهد بود.

ایشان هم چنین یادآورشدند: خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال مردم و مسؤلین نقش مهمی در رشد و پیشرفت جامعه دارند و علاوه بر رعایت اخلاق خبرنگاری باید به محتوا و شکل و قالب خبرها توجه ویژه ای داشته باشند.

لازم به ذکراست این مراسم درمجموعه تالار الماس بهاران حسن آباد برگزارگردید و مسئولیت این نشریه به برادر علی اکبرقنبری که مدتی است دراین زمینه فعالیت دارند واگذار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز