"شهیدی محلاتی" درمراسم افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان :

رئیس جمهور به من گفت به بنیاد شهید بروم/نباید بگذاریم به جانبازان سخت بگذرد/۳ میلیون و ۳۳۰ هزار جمعیت تحت پوشش سازمان بنیاد شهیداست

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۰:۲۵
کد خبر: ۵۹۲۲۲۷
رئیس جمهور به من گفت به بنیاد شهید بروم/نباید بگذاریم به جانبازان سخت بگذرد/۳ میلیون و ۳۳۰ هزار جمعیت تحت پوشش سازمان بنیاد شهیداست
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار جمعیت تحت پوشش این سازمان است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان لرستان ،اظهارداشت: اداره یک بنیاد با این معیت و حجم تنها نیاز به دعا دارد، در جامعه‌ای هستیم که عده‌ای مخالف هستند و امروز جامعه ایثارگری پرمشکل‌ترین افراد هستند.

 وی با بیان اینکه  هر انقلابی که در دنیا اتفاق افتاده با سه گروه طرفدار، مخالف و بینابین مواجه بوده است ،افزود:انقلاب ما نیز از این قائله مستثنی نبوده است و زمانی که امام راحل مردم را دعوت کرد، آنان را هدایت و با همت و فداکاری در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید.

شهیدی محلاتی تصریح کرد: طبیعتا این سه گروه نیز از همان روزهای اول انقلاب بوده‌اند و یک عده کنار امام ماندند و به شهادت رسیدند و پای پیروزی انقلاب ایستادند.

وی یادآورشد:یک گروه نیز از همان ابتدا پرچم مخالفت را بلند کرده و مشکلاتی را برای انقلاب بوجود آوردند و تا امروز نیز دست بردار نیستند.

شهیدی محلاتی افزود: گروهی نیز هر جا که پرچمش پرحرکت تر بود به دنبال آن رفتند و این انقلاب با این وضعیت ۴۰سال از عهده اداره برآمده است.

وی با بیان اینکه آنان در کنار انقلاب قرار گرفتند و با ایثار خود انقلاب را به این نقطه رساندند؛ ابراز داشت: ایثارگران در زمان جنگ تحمیلی نیز فداکاری‌های بی‌نظیری داشته‌اند که فوق‌العاده بوده است.

شهیدی محلاتی خاطر نشان کرد: تمام سعی ما این است که تا حد توان مشکلات آنان را  مرتفع کنیم و حال ۲۵ میلیارد تومان هزینه این مجتمع در استان شده و تنها قسمت هتلینگ آن باقی مانده است.

 وی با بیان اینکه جانبازان از کمبودها نمی‌نالند گفت:  تاکیدمان این است که نگذاریم به آنان سخت بگذرد و بنیاد تا جایی که توانسته این کار را کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان داشت: تاکید من این بوده نگذارید به این ایثارگران خیلی سخت بگذرد، جانبازان ما از کمبود نمی نالند، از تبعیض می نالند، مشکل اشتغال مان خیلی زیاد است و در بخش درمان ایثارگران هنوز مسئله داریم.

وی گفت:  روز اول که رئیس جمهور به من گفت به بنیاد شهید بروم، گفتم نمی روم چون  بنیاد مکان مقدسی است وکلا  جایی است که قدم روی قطره قطره خون شهدا می گذارند و وارد می شوند ومن نگرانم نتوانم حق این عزیزان  را ادا کنم ولی آقای ررییس جمهور من را وادار و مجبور کردکه به بنیاد شهید بیایم  وچون خدکت به شمارا افتخار می دانم اصلا  پشیمان  نیستم.

شهیدی محلاتی با اشاره به اینکه تمام توان و امکانات ما در این حد است ابراز داشت: تا سال ۹۰ حدود ۵ هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان دیون و مطالبات ایثارگران بوده که پرداخت شده است و تا سال ۹۴ به روز شده‌اند، تنها معوقات سال گذشته مانده که در تلاشیم که پرداخت شوند.

رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور با بیان اینکه بدهکاری بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بنیاد به بیمه ،عنوان کرد:  همچنین رقم بالایی را به دانشگاه آزاد در رابطه با شهریه خانواده ایثارگران بدهکاریم.

خبر: میرزایی

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز