استاندارلرستان :

در نماز جمعه اقتصاد مقاومتی به عنوان مسئله روز مطرح و ترویج شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۹۲۲۷۰
در نماز جمعه اقتصاد مقاومتی به عنوان مسئله روز مطرح و ترویج شود
هوشنگ بازوند گفت: ستادهای نماز جمعه بسیاری از تهدیدهای فرهنگی را به فرصت تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛بازوند در جلسه گردهمایی ائمه جمعه لرستان که با حضور اعضای ستادهای نماز استان برگزار شده بود اظهارداشت: کارهای عمرانی و فنی به مراتب آسان تر از کارهای فرهنگی است.

وی با بیان اینکه 5مردادماه سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی ایران است افزود: نماز جمعه از دستاوردهای بزرگ انقلاب ، نماز جمعه به منزله یکی از یادگارهای امام راحل است.

بازوند تصریح کرد: مردم در نماز جمعه جمع شوند وحدت ایجاد می کند، نماز جمعه مرکز وحدت تلقی می شود و نماز جمعه نه تنها مرکز وحدت مردم یک شهر یا منطقه است، بلکه موجب وحدت بین مسلمانان می شود.

 وی با بیان اینکه علی رغم اینکه امکانات و تجهیزات کم است، اما در شکل گیری این جمع مهم در استان تلاش بسیار زیادی کشیده می شود یادآورشد: نماز جمعه توانست مدیریت جنگ را به مردم واگذار کند، آغاز مردمی شدن جنگ در نماز جمعه زده شد.

وی ادامه داد: امروز شما هستید که در نماز جمعه و در ستادهای برگزاری نماز جمعه رهنمودهای بزرگ رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را نهادینه کنیدلذا باید در نماز جمعه اقتصاد مقاومتی به عنوان مسئله روز مطرح و ترویج شود.

استاندارلرستان اظهارکرد: نماز جمعه یکی از مراکزی است که می تواند در مسیر رسیدن به شعارهای رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی کندو خوشبختانه همه ائمه جمعه شهرهای لرستان در خطبه های نماز جمعه به صورت مکرر به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره می کنند و این موضوع دستاوردهای خوبی نیز داشته است.

وی اضافه کرد: آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نیز به صورت مکرر در خطبه ها و سخنرانی های خود به موضوع اقتصاد مقاومتی داشته اند.

بازوند با بیان اینکه ستادهای نماز جمعه همچنین می توانند نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کنند یادآورشد:  ستادهای نماز جمعه بسیاری از تهدیدهای فرهنگی را به فرصت تبدیل کرده است.

 

نظر شما