معاون اقتصادی استاندار خبر داد:

پرداخت ۹۰۰میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک های قزوین

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۸:۳۵
کد خبر: ۵۹۲۲۸۸
پرداخت ۹۰۰میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک های قزوین
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین از پرداخت بیش از 900میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک ها در سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه نخست سالجاری توسط بانک های عضو شورای هماهنگی بانکها 900میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان در بخش های مختلف اقتصادی و قرض الحسنه پرداخت شده است.

حبیبی افزود: از مبلغ مذکور 830میلیارد تومان مربوط به بخش های اقتصادی و بیش از 70میلیارد تومان به صورت تسهیلات قرض الحسنه پراخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: از کل تسهیلات پرداختی بخش های اقتصادی، 45درصد در بخش صنعت و معدن ، 31درصد در بخش خدمات، 16درصد در بخش کشاورزی، 6درصد در بخش مسکن و 2درصد نیز در بخش صادرات می باشد.

معاون استاندار قزوین در خصوص شیوه توزیع این تسهیلات نیز گفت: تسهیلات پرداختی توسط 16بانک عضو شورای هماهنگی بانک های استان پرداخت شده است.

استان قزوین با سهم 6/1درصدی از جمعیت جایگاه 20کشور و با سهم9/. درصدی از مساحت کشور جایگاه 26کشور را به خود اختصاص می دهد و سهم بخشهای اقتصادی ازGDP استان در بخش کشاورزی 17درصد، بخش صنعت و معدن 05/31درصد، بخش خدمات استان برابر 38/41درصد و سهم بخش ساختمان و آب و برق و گاز برابر 56/10درصد می باشد .

نظر شما