آیت الله میرعمادی :

در نماز جمعه به رویدادهای سیاسی پرداخته شود/ انتقادازحضور کمرنگ برخی ادارات در طرح شمیم خدمت

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۱:۴۹
کد خبر: ۵۹۲۳۴۴
در نماز جمعه به رویدادهای سیاسی پرداخته شود/ انتقادازحضور کمرنگ برخی ادارات در طرح شمیم خدمت
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: در این طرح دستگاه ها حضور پیدا می کنند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه نماز جمعه یک عبادت استثنایی و بی نظیر است، گفت: این فریضه الهی از نظر برگزاری، تاثیر گذاری، کارکرد، قرب به خدا  بی نظیر است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه نماز جمعه از شئون ولایت است، تصریح کرد: اموری همچون قضاوت، تعیین تکلیف غنایم جنگی، وجوهات شرعی و نماز جمعه از شئون ولایت است.

وی با اشاره به جایگاه بالای نماز جمعه گفت: رهبری فرمودند نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، تقوا و بصیرت است، نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی باید با محوریت ائمه باشد، گفت: امام جمعه تببین سیاست های نظام و رهبری را برعهده دارد.

وی درادامه  با تاکید بر اینکه در نماز جمعه چهره نفاق و استکبار جهانی باید بازگو شود، افزود: در نماز جمعه در کنار تقوا باید به رویدادهای سیاسی نیز پرداخته شود.

آیت الله میرعمادی  با تاکید بر ضرورت انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن گفت: باید انقلابی بودن را حفظ کنیم چرا که با روحیه انقلابی بودن می توان بر تمام مشکلات غلبه کرد.

وی  با بیان  اینکه در برابر عربده کشی استکبار و رئیس جمهور استکبار باید انقلابی برخورد کرد، اظهار داشت: روحیه انقلابی جبهه مقاومت را به وجود آورده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه شهرهای حلب و موصل با روحیه انقلابی آزاد شد، افزود: باید خروش مردم را علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی داشته باشیم.

وی با اشاره اینکه موفقیت کشور مرهون ولایت و وحدت است، ولایت و وحدت رمز سربلندی و پیشرفت است، گفت: نماز جمعه دشمن شکن است و در این زمینه نقش ادارات و نهاد ها مشخص است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امکانات دستگاه ها باید در اختیار نماز جمعه باشد، تصریح کرد: نماز جمعه به مصلا، امکانات و ... نیاز دارد و باید این تجهیزات تقویت شود.

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آبادبا اشاره به برگزاری طرح شمیم خدمت در حاشیه نماز جمعه لرستان گفت: در این طرح دستگاه ها حضور پیدا می کنند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم هستند.

آیت الله سید احمد میرعمادی با انتقاد از عدم حضور برخی دستگاه های اجرایی در این طرح گفت: متاسفانه برخی از دستگاه ها در طرح شمیم خدمت حضورشان کمرنگ است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز