تمجید قهرمان اسنوکر جهان از میزبانی ارومیه

۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۵:۴۶
کد خبر: ۵۹۲۴۷۴
تمجید قهرمان اسنوکر جهان از میزبانی ارومیه
قهرمان اسنوکر جهان از میزبانی ارومیه در نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی تمجید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، امیر سرخوش قهرمان جهان در رشته اسنوکر در گفتگو با خبرنگار برنا ضمن تمجید از میزبانی ارومیه در نخستین جشنواره بیلیارد گفت: نخستین جشنواره بیلیارد در سطحی بسیار بالا برگزار شد و برترین ورزشکاران این رشته در بالاترین سطح به رقابت پرداختند.
وی افزود: حضور پیشکسوتان که با آمادگی بالایی در مسابقات حاضر بودند توانستی به زیبایی مسابقات اضافه کند.
قهرمان اسنوکر جهان خاطر نشان کرد: یکی از ایراداتی که در این مسابقات باعث سردرگمی ورزشکاران نیز شد، اعلام نامناسب زمان بازی و جداول مسابقات بود که میتوانست بشکل بهتری تدارک و برنامه ریزی شود.
سرخوش به میزبانی ارومیه هم اشاره و گفت: میزبانی ارومیه در این دور از مسابقات در سطح بالایی بود و این شهر میتواند با این ظرفیت سخت افزاری میزبانی مسابقات آسیایی را نیز برعهده بگیرد.
سرخوش خاطر نشان کرد: ورزشکاران آذربایجان غربی در این مسابقات نتوانستند عملکرد قابل ملاحظه ای داشته باشند و با توجه به ظرفیتی که در این استان وجود دارد، باید این ورزشکاران با تمرینات بیشتر بسوی حرفه ای شدن گام بردارند تا بتوانند در نتیجه گرفتن نیز موفق باشند.

امیر سرخوش اسنوکر باز ۲۶ ساله و اهل استان البرز که سابقه قهرمانی جهان و بازی های آسیایی را نیز داراست از ۱۰ سالگی بازی بیلیارد را شروع و از ۱۳ وارد تیم ملی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز