مدیرعامل سازمان آتش‌ نشانی شهرداری قزوین خبر داد؛

آتش نشانی قزوین در مسابقات فوتسال و والیبال قهرمان شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۵:۰۱
کد خبر: ۵۹۲۸۶۵
آتش نشانی قزوین در مسابقات فوتسال و والیبال قهرمان شد
تیم های فوتسال و والیبال سازمان آتش نشانی قزوین با اقتدار به مقام قهرمانی مسابقات جام رمضان کارکنان شهرداری قزوین دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری و سازمان‌ های تابعه با حضور 17تیم برگزار شد که در پایان تیم فوتسال سازمان آتش نشانی با شکست تمامی رقیبان به دیدار پایانی راه یافت و در بازی فینال که در سه‌ شنبه 3مرداد ماه سال 96 و در ورزشگاه شهید بابایی برگزار شد با نتیجه یک بر صفر از سد تیم تاکسیرانی گذشت و در یازدهمین سال پیاپی عنوان قهرمانی این رقابت‌ ها را کسب کرد.

ذوالقدر ادامه داد: در مسابقات والیبال جام رمضان نیز 16تیم حضور داشتند که تیم سازمان آتش نشانی در این رقابت‌ ها با درخشش و تلاش آتش نشانان پس از شکست تمامی رقیبان در دیدار فینال با نتیجه 2بر صفر از سد تیم شهرداری منطقه 2گذشت و عنوان قهرمانی این رقابت‌ ها را نیز از آن خود کرد.

بازیکنان تیم فوتسال سازمان آتش نشانی قزوین:

مرتضی اصغری، محمد گنجی، هاشم زهرایی، هاشم صفی خانی، محمد عباسقلیان، میثم پورخانعلی، رسول بابایی، سید جمال حسینی، اسماعیل ملکمحمدی، علی نعمتی فرد.

((مربی ابوالفضل ذوالقدر و سرپرست رضا دادجو ))

بازیکنان تیم والیبال سازمان آتش نشانی قزوین:

رضا امیری خسروبیگی، مرتضی روزبه، ابوالفضل حاجی، جعفر مختاری، رضا معروفی، جواد افشار، سعید شهسواری، حمید جمشیدی، حامد کشاورز، محمد فلاح.

((مربی حمیدرضا ململی و سرپرست رضا دادجو ))

آتش نشانی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز