حادثه در تبریز

فوت شهروند سالخورده بر اثر سقوط به چاه فاضلاب

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۷:۴۸
کد خبر: ۵۹۲۸۷۸
فوت شهروند سالخورده بر اثر سقوط به چاه فاضلاب
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: متاسفانه سقوط شهروند سالخورده به چاه فاضلاب، منجربه فوت وی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسن مطلبی با اعلام این خبر افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه به سازمان آتش نشانی تبریز، ستاد فرماندهی بلافاصله ساعت ۶:۴۲ صبح امروز گروه های نجات ایستگاه شماره ۳ و ۱ را جهت امداد رسانی به محل حادثه، واقع در خیابان شهید قره باغی- سه راهی بهشتی، اعزام کرد.

مطلبی با اعلام اینکه زن سالخورده پس از سقوط در عمق چاه گرفتار شده بود، افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه و مشاهده سقوط پیرزن در داخل چاه ، با استفاده از تجهیزات نجات وی را به بالای چاه منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله معاینات اولیه بر روی این پیر زن انجام دادند که متاسفانه فوت وی از سوی عوامل اورژانس تایید شد.

مطلبی با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، تاکید کرد: آتش نشانان و نجاتگران این سازمان پس از ایمن کردن کامل محل و پوشاندن دهانه چاه و نیز ارائه تذکرات ایمنی لازم به حاضرین، پیکر بی جان این شهروند را تحویل عوامل انتظامی دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز