توپ سیاه ۲ قهرمان ناین بال تیمی اولین جشنواره ورزش های بیلیاردی شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۹۳۶۵۰
توپ سیاه ۲ قهرمان ناین بال تیمی اولین جشنواره ورزش های بیلیاردی شد
فینال نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی برگزار شد و طی آن تیم توپ سیاه ۲ با برتری در مقابل تیم توپ سیاه ۱ قهرمان نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته ناین بال تیمی شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، فینال نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی بعد از ظهر یکشنبه هشتم مرداد ماه برگزار شد و طی آن تیم توپ سیاه ۲ متشکل از کاوه زرعکانی و مهدی راسخی با برتری در مقابل تیم توپ سیاه ۱ متشکل از علی مقصود و امیر خورسند قهرمان نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته ناین بال تیمی شد. در دیدار رده بندی تیم الف متشکل از معین خدری و مهران ارشادی با نتیجه ۳ بر ۱ در مقابل تیم ارس متشکل از علیرضا وهاب و وحید باوی به پیروزی رسید و در رده سوم ایستاد.

نخستین دوره جشنواره  بزرگ ورزش های بیلیاردی با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار بانو و آقا از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، البرز،ایلام ،بوشهر،تهران،خراسان رضوی، خوزستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس ، قزوین ، کردستان، کرمانشاه، کرمان ، کهگلویه و بویر احمد، گیلان، گلستان ،لرستان ،  منطقه آزاد ارس،مازندران، مرکزی ،هرمزگان و همدان ۳۱ تیر ماه تا هشتم مردادماه برگزار شد.

این جشنواره در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی، ایت بال انفرادی، اسنوکر ۱۵ توپ تیمی، ناین بال تیمی و اسنوکر پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که بیش از ۴۰ داور ملی و بین المللی برای قضاوت در آن حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز