استاندار تهران در مراسم تجلیل از قهرمانان کارگری جام ۲۰۱۷ لتونی؛

عزت هر کشور در گرو تولید است و تولید هم مدیون کارگران است

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۹۳۷۵۶
عزت هر کشور در گرو تولید است و تولید هم مدیون کارگران است
مراسم تجلیل از قهرمانان کارگری جام ۲۰۱۷ لتونی با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران،محجوب نماینده مردم تهران در مجلس و دبیرکل خانه کارگر،شاه کرمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئولان فدراسیون ورزش های کارگری در محل استانداری تهران برگزار شد.
به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران،استاندار تهران در سخنانی با اشاره به اینکه نشست با جامعه ورزشی و ورزشکاران روحیه را مضاعف می کند به موفقیت هایی که همواره با تلاش جامعه کارگری در کشور به دست آمده اشاره کرد و  گفت: عزت هر کشور در گرو تولید است و تولید هم مدیون کارگران است و پس از انقلاب با وجود تحریم هایی که مواجه بودیم توانستیم جایگاه خود را در دنیا حفظ کنیم.

وی افزود: کارگران با بیشترین توان و کمترین توقع تولید را نگه داشته اند،به ویژه در دوران هایی که با تحریم های شدید مواجه بودیم و برای واردات یک قطعه از دستگاه ها هم مشکل داشتیم این کارگران بودند که چرخ تولید را در کشور به حرکت درآوردند.

هاشمی عزت و اقتدار امروز کشور را به دست آمده از مقاومت مردم و قشر کارگری دانست و عنوان کرد: با وجود تلاش هایی که برای اخلال در توافق برجام انجام می شود اما ایران قدرتمندانه در مقابل مواضع خود ایستاده است.

استاندار تهران با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا مبنی براینکه توافق برجام از بدترین توافق نامه ها در تاریخ آمریکا به شمار می رود تصریح کرد: این توافق نشان دهنده توان نیروهای مذاکره کننده ایران بود که توانستند در مقابل قدرت های بزرگ دنیا بنشینند.

هاشمی قرارداد پنج میلیارد دلاری توتال،توافق های ایتالیا،زیمنس و کره را برآمده از توافق برجام دانست و تاکید کرد: این نشان دهنده قدرت توافق برجام است در حالیکه پیش از آن حتی برای ارسال پول به سفارتخانه ها هم با مشکل مواجه بودیم.

وی در ادامه سخنانش ورزش را مایه نشاط ملت دانست و گفت: ورزشکاران ما در میدان های مختلف ورزشی توانسته اند با کمترین امکانات توفیقات زیادی کسب کنند و این موفقیت ارزشمند است.

استاندار، تهران را از جمله استان های محروم کشور برشمرد و افزود: در قالب سفرهای رییس جمهور و رییس قوه قضاییه توانستیم طرح های جدیدی را به تصویب برسانیم و بخشی از کسری های استان جبران شد اما هنوز با محرومیت هایی در استان مواجه هستیم.

هاشمی با تبریک پیروزی بزرگ قهرمانان کارگری در جام ۲۰۱۷ لتونی گفت: دستیابی به این تعداد مدال ارزشمند کار بزرگی است و ورزشکاران سنگ تمام گذاشتند و امیدواریم این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد.

براساس گزارش ارایه شده دراین مراسم،در مسابقات جام ۲۰۱۷ لتونی جمعا ۲۲۰ ورزشکار حضور داشتند که ۵۰ نفر آنها از استان تهران بودند که از میان آنها ۳۴ نفر توانستند به مدال های طلا،نقره و برنز دست یابند. در این مسابقات ورزشکاران اعزامی کشور توانستند ۶۴ مدال را از آن خود کنند. 

در پایان مراسم لوح تقدیر و هدایای ورزشکاران مدال آور با حضور استاندار،دبیرکل خانه کارگر و مسئولان کار و رفاه اجتماعی استان و اعضای فدراسیون ورزش های کارگری اهداء شد.

 

نظر شما