فرمانده انتظامی شهرستان مرند خبر داد:

کشف بیش از ۵۰ هزار عدد انواع قرص های روان گردان

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۵:۳۴
کد خبر: ۵۹۳۷۷۶
کشف بیش از ۵۰ هزار عدد انواع قرص های روان گردان
فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف بیش از 50 هزار عدد انواع قرص های روان گردان قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سرهنگ " کاظم دهقانی" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر توزیع انواع قرص های روان گردان و غیر مجاز، ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند .

وی در ادامه افزود: در بازرسی از محل مورد نظر مشخص شد که فردی در قالب تزریقات پزشکی، اقدام به فروش انواع قرص های روان گردان از جمله ترامادول ، شربت متادول ، قرص های نیروزا و ...  می کند که در بررسی بیشتر از یک انبار زیرزمینی که محموله در آن مکان دپو شده بود، تعداد بیش از 50 هزار عدد انواع قرص های روان گردان کشف و ضبط شد.

سرهنگ دهقانی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 3 میلیارد ریال اعلام و افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه داروهای مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی مرند از شهروندان خواست با توجه به آثار تخریبی این نوع قرص ها از مصرف خود سرانه دارو خودداری کرده و خانواده ها مراقبت لازم را از جوانان خود به عمل آورند چرا که اکثر مرگ های ناگهانی جوانان به علت مصرف بی رویه قرص های روان گردان می باشد و در صورت مشاهده هرگونه فروش این گونه داروها مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند .

 

نظر شما