استاندار اصفهان در دیدار عوامل ساخت فیلم سینمایی "چشم عروسک" با ایشان عنوان کرد:

در ساخت فیلم سینمایی چشم عروسک فرهنگ و میراث اصفهان به نمایش در خواهد آمد

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۷:۱۲
کد خبر: ۵۹۳۸۵۲
در ساخت فیلم سینمایی چشم عروسک فرهنگ و میراث اصفهان به نمایش در خواهد آمد
دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: در ساخت این فیلم سینمایی فرهنگ و میراث اصفهان به نمایش در خواهد آمد و دستگاهها حمایت و هماهنگی های لازم را با این گروه داشته باشند تا چهره زیبای اصفهان به بهترین شکل به نمایش در آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در دیدار عوامل ساخت فیلم سینمایی "چشم عروسک" با ایشان اظهارداشت: از زمانی که ساخت این فیلم در این شهر به مدیریت استان پیشنهاد شد مورد اسقبال اینجانب قرار گرفت زیرا می تواند فرهنگ و میراث اصفهان را با زبان فاخر هنر به نمایش بگذارد.

رسول زرگرپور با بیان اینکه برگزاری جلسه ای با مسئولینی که به نحوی در ساخت این فیلم سینمایی همکاری داشته باشند ، درخواست شده بود، اظهارداشت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی، فرماندهی نیروی انتظامی ، فرمانداری اصفهان و شهرداری اصفهان ، دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید همکاری های لازم را با عوامل این فیلم داشته باشند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این فیلم با مضمون اجتماعی و در لوکیشن اصفهان ساخته می شود، اظهار امیدواری نمود که فیلم چشم عروسک اثر ماندگاری با زبان هنر و بصورت فاخر و در شان استان باشد.

زرگرپور با اعلام آمادگی برای همکاری و حمایت از این فیلم سینمایی، افزود: فیلم سینمایی چشم عروسک مخاطبین جوان و نوجوان خواهد داشت و در ساخت این فیلم فرهنگ و میراث اصفهان به نمایش در خواهد آمد و باید حمایت و هماهنگی های لازم با دستگاه ها صورت گیرد که اصفهان به بهترین شکل به نمایش درآید.

گفتنی است با دریافت پروانه ساخت این فیلم سینمایی، به تازگی پیش تولید این پروژه آغاز شده است. این فیلم سینمایی که اولین تجربه مشترک رسول صدرعاملی، پرویز شهبازی و مسعود ردایی با مضمونی اجتماعی می باشد ، به یکی از دغدغه‌های امروزی جوانان و جامعه می‌پردازد و اغلب لوکیشن های آن در اصفهان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز