در پی بارش‌های تابستانی رخ داد؛

مسدود شدن جاده چرام-یاسوج در کهکیلویه و بویر احمد

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۱:۳۲
کد خبر: ۵۹۳۹۸۰
مسدود شدن جاده چرام-یاسوج در کهکیلویه و بویر احمد
بارش باران سیل آسای تابستانی جاده یاسوج- چرام را مسدود کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ بخشدار سرفاریاب  گفت : باران سیل آسای تابستانی در جاده یاسوج مسدود شدن جاده چرام در پی بارش باران به چرام (باغچه سادات سرفاریاب) موجب جاری شدن سیل، طغیان رودخانه و مسدود شدن این جاده پرتردد شده که کار امداد رسانی و بازگشایی این جاده توسط نیروهای هلال احمر و راهداری ادامه دارد.

غلام حسن آتش سودا با بیان اینکه بارش ناگهانی در این مسیر و منطقه جوخانه و طغیان رودخانه سبب مسدود شدن یکی از پل‌های کوچک مسیر شد افزود: علت مسدود شدن پل وجود سنگ و گل و لای همراه با طغیان رودخانه به دهانه پل و جاده بود.

وی ادامه داد: جاده کوهستانی و پرتردد باغچه سادات - سرفاریاب به طول حدود ۱۷۰ کیلومتر  شهرستان کهگیلویه را به جاده اصلی پاتاوه - دهدشت و همچنین اصفهان و مرکز کشور متصل می‌کند.

بخشدار سرفاریاب اضافه کرد: سالانه به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان بیش از هفت هزار نفر از روستاییان و عشایر شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و چرام در حاشیه این جاده سکونت دارند.

وی با اشاره به وجود پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه خیز در این جاده پرتردد خواستار همکاری و توجه ویژه مسئولان و اداره کل راه و شهرسازی برای اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز این جاده شد.

آتش سودا گفت: عملیات اجرایی برای حذف برخی نقاط حادثه خیز به طول حدود سه و نیم کیلومتر دراین جاده با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از دهه فجر پارسال آغاز شده که روند اجرای آن به کندی در حال انجام است.

نظر شما