مدیرعامل نمایشگاه‌ های بین‌ المللی استان قزوین:

چهارمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۲:۵۲
کد خبر: ۵۹۳۹۹۰
چهارمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل نمایشگاه‌ های بین‌ المللی استان قزوین از برگزاری چهارمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل نمایشگاه‌ های بین‌ المللی استان قزوین در این باره گفت: چهارمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی  از تاریخ ۱۱لغایت ۱۳مرداد ماه به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی استان قزوین برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۰تولیدکننده و عرضه‌ کننده تجهیزات پزشکی در فضایی به مساحت ۲۰۰۰مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی آغاز به کار خواهد کرد.

طاهرخانی ادامه داد: آشنایی متخصصان و فعالان این عرصه با تازه‌ ترین تحولات و محصولات قابل‌ارائه در حوزه‌ های مرتبط با عناوین نمایشگاه، تبادل تجربیات، ارتیاط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ارتقای آگاهی عموم مردم در زمینه معیارها و استانداردهای حاکم در بخش بهداشت و خدمات و تجهیزات پزشکی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این مسوول یادآور شد: همچنین جهت بازدید متخصصین این نمایشگاه در روز پنجشنبه ۱۲مرداد ماه از ساعت۹ صبح الی ۱۳جهت بازدید متخصصان دایر خواهد بود.

طاهرخانی در پایان افزود: چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی  در مدت برگزاری از ساعت۱۵ الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید متخصصان و علاقه‌مندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز