فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد در جمع آزادگان:

امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهدا و از جان‌گذشتگی آزادگان است

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۱:۲۱
کد خبر: ۵۹۴۰۱۳
امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهدا و از جان‌گذشتگی آزادگان است
فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهدا و از جان گذشتگی آزادگان است.

به گزارش برنا،سرهنگ مطلب شاهی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از آزادگان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: جایگاه رفیع شهدا، جانبازان و آزادگان باید مورد توجه واقع شود و استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهدا و از جان گذشتگی آزادگان است چرا که برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

وی افزود: خانواده‌های آزادگان و جانبازان، بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و هدف ما از دیدار عرض ارادت به جانبازان و آزادگان است که تجلیل از مقام آزادگان و حرکت در مسیر آن‌ها در واقع حرکت در مسیر امام و رهبری و آرمان‌های نظام اسلامی است و امیدواریم که بتوانیم ادامه دهنده راه آزادگان و ایثارگران باشیم.

 فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: نقش شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نباید به هیچ وجه در جامعه کم‌رنگ شود و برگزاری یادواره‌ها و مراسم گرامیداشت شهدا کم‌ترین کاری است که در قبال آن‌ها می‌توان انجام داد و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های هدفمندی پیاده‌سازی شود.

شاهی بیان کرد: رسیدگی به وضعیت آزادگان و خانواده‌های شهدا نیز کم‌ترین کاری است که باید در قبال آ‌ن‌ها انجام داده شود چرا که سختی‌ها و شکنجه‌هایی که آزادگان کشیده‌اند به هیچ وجه با این کارها جبران نمی‌شود و در این زمینه نیاز است مسئولان و همکاران مربوطه همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در ارتباط با جلب رضایت خانواده‌های شهدا و آزادگان به تمامی اهداف خود دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

 

نظر شما