فرمانده نیروی دریایی سپاه:

ایران اکنون در مرحله اقتدار است و دفاع و بازدارندگی را پشت سر گذاشته‌ایم

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۶:۲۷
کد خبر: ۵۹۴۰۲۴
ایران اکنون در مرحله اقتدار است و دفاع و بازدارندگی را پشت سر گذاشته‌ایم
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشور ما با افتخار مراحل مختلف دفاع و بازدارندگی را پشت سر گذاشته و اکنون در مرحله اقتدار قرار گرفته است.

  به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار علی فدوی پیش از ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه،  گفت: بوشهر همواره منشاء حرکات اصلی نیروی دریایی سپاه در کشور است.

وی اضافه کرد: از زمان جنگ تا کنون فعالیت‌های مختلف و تاثیرگزاری در این منطقه انجام شده است و همچنان این فعالیت‌ها ادامه دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اکنون ۳۰ سال از پایان جنگ می‌گذرد اما ماهیت دعوا با استکبار تمام نشده است چرا که این دعوا بر سر مسائل دنیوی نیست بلکه دعوای بین حق و باطل است و هیچ گاه این دو در کنار یکدیگر قرار نخواهد گرفت.

سردار فدوی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگر دعوا نبود است بلکه همیشه فعالیت های دفاعی داشته است‌.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: به اعتراف دشمنان و امروز جمهوری اسلامی ایران در مرحله سوم قرار دارد.

وی افزود: کشور ما با افتخار مراحل مختلف دفاع و بازدارندگی را پشت سر گذاشته و اکنون در مرحله اقتدار قرار گرفته است.

فدوی بیان کرد: برای انجام هر عملیاتی سلاح، آموزش و فرماندهی نیاز است اما در برخی عملیات مانند عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس در جزیره خارگ جوانان ما بنا به وعده الهی به تکلیف عمل کرده و با مشیت الهی پیروز شدند.

نظر شما