دادستان عمومی و انقلاب میاندرود خبر داد :

دستگیری رباینده دختر ۱۰ ساله !

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۳:۵۴
کد خبر: ۵۹۴۰۳۴
دستگیری رباینده دختر ۱۰ ساله !
دادستان عمومی و انقلاب میاندرود از شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۰ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حجت الاسلام سید جواد هاشمی گفت : طبق گزارش مأمورین و وصول شکایتی مبنی بر یک فقره آدم ربایی توسط اشخاص ناشناس در شهرستان میاندرود، پرونده به یکی از شعب دادسرای شهرستان ارجاع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به ربوده شدن دختربچه ای ۱۰ ساله به هویت (ی.ح)، دستورات قضایی لازم با قید فوریت صادر و مردی به هویت (ح.خ) ۳۱ ساله در شهرستان میاندرود شناسایی و دستگیر شد.

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به اینکه متهم بعد از چند ساعت آزار و سرقت گوشواره دختر بچه، اقدام به رها کردن کودک کرده است، افزود: پس از انجام تحقیقات و بازسازی صحنه وقوع جرم، متهم با توجه به سابقه دار بودن به اتهام آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار، با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه متهم به جرم خود اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور قرار جلب به دادرسی، آماده رسیدگی در دادگاه کیفری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز