پس از دستگیری صورت گرفت ؛

بازجویی دادستان قزوین از سارق مسلح بانک تجارت

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۰:۴۲
کد خبر: ۵۹۴۰۳۸
بازجویی دادستان قزوین از سارق مسلح بانک تجارت
به دلیل اهمیت موضوع دادستان قزوین شخصا بازجویی از سارق مسلح با نک تجارت قزوین را برعهده گرفت .

حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان قزوین در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: فردی مسلح که به قصد سرقت ظهر امروز به بانک تجارت شعبه خیابان نواب قزوین وارد شده بود، با هوشیاری عوامل این بانک و با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.
دادستان قزوین گفت: این سارق 33 ساله، مجرد و با سواد(دارای مدرک تحصیلی سیکل) و در حال حاضر کشاورز و اهل یکی از روستاهای اطراف قزوین بوده که به قصد سرقت با اسلحه شکاری وینچستر داخل بانک می شود و پس از تیراندازی بدون اینکه به کسی آسیب برسد مبادرت به جمع آوری وجوه می نماید که بلافاصله پس از اطلاع پلیس و حضور به موقع مامورین انتظامی دستگیر می گردد.

عضو شورای مسولان قضایی استان ادامه داد: بلافاصله پس از دستگیری سارق طی دستورات جداگانه ای به پلیس آگاهی و سایر پلیس های تخصصی سوابق نامبرده اخذ و دستور اعزام متهم به دادسرا صادر گردید و با حضور متهم ، شخصا مبادرت به بازجویی از نامبرده نموده و انگیزه و دلایل ادعایی متهم در خصوص سرقت مورد بررسی قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در تشریح روند دستگیری متهم عنوان کرد: متهم پس از ورود به بانک مبادرت به شلیک تیر هوایی می نماید و از متصدی بانک درخواست وجوه می کند که در همین حین با بسته شدن درب بانک و حضور مامورین خود را تسلیم پلیس نموده وخوشبختانه این سرقت بدون هیچ آسیبی به کارکنان و مشتریان بانک ناکام ماند.
این مقام قضایی در پایان خاطر نشان ساخت: همانگونه که در گذشته به کرات هشدار داده بودیم با کوچکترین ناامنی و مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه نخواهیم داد آرامش و امنیت شهروندان دستخوش هوا و هوس عده ای شرور و سارق نما قرار گیرد.

IMG_1382

 

نظر شما