رئیس هیئت والیبال اردبیل:

توان گردشگری ورزشی اردبیل در مسابقات جهانی معرفی شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۵:۱۹
کد خبر: ۵۹۴۷۲۲
توان گردشگری ورزشی اردبیل در مسابقات جهانی معرفی شود
رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات والیبال انتخابی جهان در اردبیل فرصت مطلوبی است تا این استان توان گردشگری ورزشی خود را در سطح جهانی معرفی کند.

به گزارش برنا، نادر فلاحی صبح چهار شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: اردیبهشت‌ماه امسال اردبیل میزبان مسابقات والیبال امیدهای آسیا بود که در نوع خود تجربه منحصربه‌فردی برای این استان محسوب می‌شد.

وی افزود: به منظور برگزاری این مسابقات دو سالن رضازاده و شهید آسمانی در اردبیل مطابق با استانداردهای جهانی بازسازی شدند و با برگزاری پرشور مسابقات به مدت ۱۰ روز اردبیل توانست میزبانی مسابقات والیبال انتخابی بزرگ‌سالان جهان را نیز کسب کند.

رئیس هیئت والیبال استان با اشاره به برگزاری این مسابقه در تاریخ ۱۹ تا ۲۳ مردادماه امسال در سالن رضازاده ادامه داد: با توجه به تجربه موفق سپری شده، ادارات استان فرصت مطلوبی برای طرح توانمندی‌های اردبیل در مسابقات انتخابی دارند.

فلاحی تأکید کرد: این مسابقات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و برترین‌های والیبال پنج کشور ایران، چین، کره، قزاقستان و قطر در آن حضور خواهند یافت.

وی افزود: در این مسابقات می‌توان فرصت‌های گردشگری ورزشی استان اردبیل را در سطح جهانی معرفی کرد و انتظار می‌رود مدیران استان در این خصوص برنامه‌ریزی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز