رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی خبر داد:

استفاده شهرستان ها از ظرفیت بخش ها و روستاها در توسعه ورزش روستایی

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۹۵۰۱۱
استفاده شهرستان ها از ظرفیت بخش ها و روستاها در توسعه ورزش روستایی
رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی در نشستی که با حضور حریری دبیر این هیأت،سید حمیدرضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه،رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان و نمایندگان تربیت بدنی بخش های شهرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از عملکرد هیأت ورزش روستایی وبازی های محلی تربت حیدریه به توجه ویژه هیأت استان به توسعه ورزش در بخش ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،محمدرضا خوش باطن رئیس هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان در این نشست به کمبود اعتبارات مالی در حوزه استانی اشاره کرد و اظهار داشت: بخشداران و نمایندگان تربیت بدنی در بخش ها از ظرفیت دهیاری ها در جهت توسعه ورزش استفاده نمایند.

وی به برگزاری مسابقات بومی محلی با شرکت بخش ها در ۴ مرحله تا پایان سال ۹۶ اشاره و خاطرنشان کرد:مسابقات در رشته های ابلاغی در دو بخش بانوان و آقایان و در ۳ قسمت درون بخش ها،بین بخشی و منطقه ای برگزار و در پایان منتخبین با عنوان تیم بخش در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است همکاری بخشداران با هیأت های ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان،اختصاص درصدی از اعتبارات دهیاری ها به هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان و ارائه تقویم استانی به شهرستان ها جهت ساماندهی فعالیت ها از دیگر مباحت مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است تربت حیدریه با ۴ بخش و ۱۵۰ روستا ۶۶ عنوان فعالیت مختلف در حوزه ورزش روستایی در سال ۹۵ به انجام رسانده است و بعنوان یکی از هیأت های برتر در استان شناخته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز