آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی

در حوزه سلامت نباید از توان و مشارکت مردمی نیز غفلت کرد

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۹۵۸۰۳
در حوزه سلامت نباید از توان و مشارکت مردمی نیز غفلت کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در حوزه سلامت نباید از توان و مشارکت مردمی نیز غفلت کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جواد آقازاده  در آیین افتتاح ساختمان این معاونت، بر ارتباط هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی، اظهار داشت: باید ارتباط موثری در راستای رفع مشکلات حوزه سلامت بین دستگاه های اجرایی برقرار شود.

وی با بیان اینکه ارتباطات بین بخشی بین سازمانها وارگانها در استان مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: از طریق همین ارتباطات موثر می توانیم در زمینه فرهنگسازی به توفیق برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی وظایفی در راستای سلامت مردم دارد و در راستای جامع عمل پوشاندن به این وظایف گام های موثری بر می دارد.

آقازاده افزود: همه معاونتها باید با معاونت اجتماعی همکاری داشته و یک نماینده نیز برای برقراری ارتباط بیشتر در این خصوص داشته باشند.

وی گفت: باید دستگاه های اجرایی را نیز در این زمینه پای کار آورد و در این میان نباید از توان و مشارکت مردمی نیز غفلت کرد.

آقازاده رییس اضافه کرد: با توجه به فرابخشی بودن مقوله سلامت و تاثیر گذاری سازمانهای مختلف در ارتقای سلامت اصولا حضور رابط روابط عمومی سلامت در هر سازمانی مهم خواهد بود .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی یادآور شد: معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی در کنار مجمع خیرین سلامت کار خود را ادامه خواهد داد ولی فراموش نکنیم معاونت امور اجتماعی گسترده تر است که با حمایت بیشتر می تواند به خوبی عمل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز