شاخ به شاخ پیکان و پراید ، ۲ کشته و ۵ مصدوم داشت

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۷:۵۹
کد خبر: ۵۹۶۰۴۳
شاخ به شاخ پیکان و پراید ، ۲ کشته و ۵ مصدوم داشت
بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پیکان با پراید در محور تیران به سامان دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده کشته و 5 نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اعلام این مطلب به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه خودروی پیکان در محور تیران به سامان برخورد می کند که به محض اطلاع از این موضوع نیروهای پلیس به منظور بررسی حادثه در محل حاضر می شوند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این حادثه هفت نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل می شوند که متاسفانه دو نفر از سرنشینان خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

این مقام مسئول با اشاره به دو طرفه بودن جاده مذکور اظهار داشت: در بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه انحراف به چپ خودروی پیکان که از تیران به سمت سامان در حرکت بود اعلام شده است.

سرهنگ کریمی بیان داشت: با توجه به شلوغی جاده ها در روزهای آخر هفته به رانندگان توصیه می شود با رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیر مجاز در راه های دو طرفه و با آرامش و خونسردی کامل  رانندگی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز