رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

دستاوردهای جهاد کشاورزی برای مردم تبیین شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۹۶۱۸۹
دستاوردهای جهاد کشاورزی برای مردم تبیین شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر لزوم تبیین دستاوردهای جهاد کشاورزی در راستای توسعه این بخش برای مردم تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهندس علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در جلسه کمیته مدیریت عملکرد سازمان که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد با بیان این مطلب افزود: جهادکشاورزی فعالیت های گسترده ای دارد که دستاوردها و عملکرد آن در رونق و توسعه این بخش بایدبرای مردم بازگو شود.

وی اظهار داشت : مسئولین و کارکنان سازمان جهادکشاورزی باید تعصب سازمانی را نسبت به جهادکشاورزی بعنوان یک سازمان درزمینه تولیدو اشتغال داشته باشنداما متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم درسطح کلان عملکرد و دستاوردهای بخش کشاورزی را به اطلاع مردم برسانیم.

متقی فرد تصریح کرد: باید از همه شیوه ها و روش های مناسب برای ارائه عملکرد و دستاوردهای بخش کشاورزی بهره برد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی متولی تامین امنیت غذایی در جامعه محسوب می شود گفت: در این راستا جهاد کشاورزی استان تلاش ها و گامهای موثری در جهت تامین امنیت غذایی شهروندان انجام داده که باید بازگو و شفاف سازی شود.

متقی فرد اضافه کرد: نقش اطلاع رسانی در زمینه بیان این اقدامات بی بدیل است و رسانه های ارتباطی باید دستاوردها و عملکرد را به اطلاع عموم برسانند و در انجام این امور باید فرهنگ و مدیریت جهادی را مد نظر قرار دهند.

این مقام  مسئول خاطر نشان کرد: خوشبختانه انگیزه لازم در همکاران جهاد کشاورزی برای خدمت رسانی به کشاورزان و بهره برداران وجود دارد و باید با تلاش مضاعف این خدمت رسانی را دو چندان کرد.

متقی فرد تاکید کرد: در زیر بخش های مختلف کشاورزی باید از تمام تخصص ها و توانمندی های کارشناسان این بخش استفاده شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز